• Part 157


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    (doeg)


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Oja, ik had een vraagje (': Kijk eens in jou glazen bol hoe ik met Tom ga trouwen, in het zwart of in het wit? Oja, blijf ik lang in de krant staan? -samen met jou?-


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Je gaat met Tom trouwen in het zwart en een vriendin van mij in het wit.Het word een driehoeks huwelijk en we blijven zeker 3weken in het nieuws.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Frontpage schreef:
    Je gaat met Tom trouwen in het zwart en een vriendin van mij in het wit.Het word een driehoeks huwelijk en we blijven zeker 3weken in het nieuws.


    En wat mag een driehoekshuwelijk dan wel niet zijn? (':


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Ik weet niet of dat woord bestaat maar dat is wanneer een man met 2vrouwen is getrouwd of een vrouw met twee mannen.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Frontpage schreef:
    Ik weet niet of dat woord bestaat maar dat is wanneer een man met 2vrouwen is getrouwd of een vrouw met twee mannen.


    Hahaha, geweldig. Trouwens, wie is die vriendin van jou? Anders word er niet getrouwd hoor (':


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Naomi (Trash op Quizlet), ze is lief hoor! en klein.Maar ik denk dat ik maar eens ga slapen , gha ;D


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Frontpage schreef:
    Naomi (Trash op Quizlet), ze is lief hoor! en klein.Maar ik denk dat ik maar eens ga slapen , gha ;D


    Noooo, nu al? Hahaha (':


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Laaat je me hier alleen achter me die, -fluistert- creeps? Haha ;D


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Maar, ik word zo moe en mijn zus (ik blijf bij mijn zus slapen) is aan het zagen dat het laat is, gha.Welke creeps? ;oooooo


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Frontpage schreef:
    Maar, ik word zo moe en mijn zus (ik blijf bij mijn zus slapen) is aan het zagen dat het laat is, gha.Welke creeps? ;oooooo


    Haha, doe haar maar de groetjes. -Ja, ik praat graag met vreemden?- Ja, wist je dat niet? Rond dit uur komen hier altijd creeps op de site. Echt heeeeeel enge creeps o.o


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    ghaha, oke.Je hebt ze terug.Wat doen die creeps dan? ;oooooo


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Frontpage schreef:
    ghaha, oke.Je hebt ze terug.Wat doen die creeps dan? ;oooooo


    Mij verkrachten, als jij weg bent. Niet lief he? (huil)


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Oh, dat is zielig.Maar toch, ik zal je moeten verlaten.Met pijn in het hart.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Frontpage schreef:
    Oh, dat is zielig.Maar toch, ik zal je moeten verlaten.Met pijn in het hart.


    Ahw, dat doet pijn ;x


    I believe in music the way some people believe in fairytales.