• Heey,
    Ik zag dat op een andere site[fanfiction.net], en ik bedacht me net, zou dat niet handig zijn? Dat er hier op Q, ook betá-readers komen? Dat zijn mensen die hier op de site zitten en voor jouw een verhaal lezen en spellingsfouten uithalen, tips geven enz. Zou dat niks zijn voor hier op Q?

    -sorry als jullie dit geen goed idee vinden of het al eens is voorgesteld:$,-

    Edit;
    ze doen het dan (als ze er komen natuurlijk(: ) alleen als je er een PBtje naar stuurt(:


    Edit2;
    -Als ze er al komen moeten er inschrijving komen net als bij de Mods (maar dan ook met een tekstje waar ze de spellingsfouten moeten uithalen er bij).

    Edit 3;
    Is er inmiddels al(:

    [ bericht aangepast op 13 maart 2010 - 18:41 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Lol, eigenlijk best handig. Maar ik denk dat ze te veel werk krijgen daardoor.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2010 - 20:15 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Ja _O_
    Ik ben voor. Maar dan moeten ze 't alleen doen als je er om vraagt, vind ik. anders kan dat nog wel irritaties veroorzaken.

    Is goed, maar dan alleen zoals UNCOMMON zegt, dat user dat dan moeten vragen.
    Anders wil ik er wel één zijn hoor.(krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    UNCOMMON schreef:
    Ja _O_
    Ik ben voor. Maar dan moeten ze 't alleen doen als je er om vraagt, vind ik. anders kan dat nog wel irritaties veroorzaken.


    Ja dat bedoel, dat je er bijvoorbeeld een privébericht naar stuurt en dat hun het dan nakijken voor je(:

    [ bericht aangepast op 28 jan 2010 - 20:17 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Voor mij is dat niet nodig, ik ben goed in Nederlands en spelling. :X


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    UNCOMMON schreef:
    Ja _O_
    Ik ben voor. Maar dan moeten ze 't alleen doen als je er om vraagt, vind ik. anders kan dat nog wel irritaties veroorzaken.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Oeeeh. Leuk idee, ik zou ook wel zo een willen worden :'D


    - hoi ;D

    SnowEyes schreef:
    (...)

    Ja dat bedoel, dat je er bijvoorbeeld een privébericht naar stuurt en dat hun het dan nakijken voor je(:

    Ja, inderdaad. Dan ben ik helemaal voor. En ik wil er best eentje worden dan xd

    Dan houden die mensen denk ik geen tijd meer over o_O


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    UNCOMMON schreef:
    (...)
    Ja, inderdaad. Dan ben ik helemaal voor. En ik wil er best eentje worden dan xd

    Ja, samen met mij. :9~


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Compass schreef:
    Voor mij is dat niet nodig, ik ben goed in Nederlands en spelling. :X


    Ja dat kan wel, maar ik bedoel voor bv kinderen die niet zo goed zijn in spelling of die dyslectie hebben ofzo.(:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Eloquent schreef:
    Is goed, maar dan alleen zoals UNCOMMON zegt, dat user dat dan moeten vragen.
    Anders wil ik er wel één zijn hoor.(krul)


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Lijkt me inderdaad een goed idee. Ik kan me best wel ergeren aan spelfouten. Maar sommige mensen doen het zelf al, dus daarbij is het niet echt nodig. Maar ik ben wel tegen als je dan zegmaar moet wachten tot je hoofdstuk goedgekeurd is ofzo.


    Hope goes lost but never dies.

    Leuk idee, maar die dan dus alleen helpen als je hun daar ook om vraagt. :9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Beastie schreef:
    Lol, eigenlijk best handig. Maar ik denk dat ze te veel werk krijgen daardoor.


    your eyes are like stars in the night.