• wat is volgens jullie het slechtste liedje ooit? of de slechtste band, zanger of zangeres? ik ben nieuwsgierig ...:D

    JAMES BLUNT
    Avril Lavigne. =.=''
    En het hele nederlands gekut. [behalve Abel, dat is wel cool :'DD]


    Mew <3

    -jan smit
    -Thomas berge
    -Miley Cryses ..of so iets
    -hiphop bah bah

    jonas brother

    Nederlandstalig, Duitse volksmuziek, The ting tings (ofzo) met That's not my name (als het niet helemaal klopt, boeie, maar je begrijpt wel wat ik bedoel he), Basshunter. En nog wel een paar andere, maar ik laat het wel bij dit.

    sorry voor mensen die hem wel goed vinden maar ik vind
    marilyn manson ofzo

    sorry voor mensen die hem wel goed vinden maar ik vind
    marly manson ofzo

    Oooh ik weet wie je bedoeld. Heb ook geen idee hoe je het precies schrijft:$. Ik vind hem eerlijk gezegt een beetje een creep. Nouja.... ik vind dat make-up raar,eng bij hem.

    (...)
    Oooh ik weet wie je bedoeld. Heb ook geen idee hoe je het precies schrijft:$. Ik vind hem eerlijk gezegt een beetje een creep. Nouja.... ik vind dat make-up raar,eng bij hem.


    Ja ik vind hem ook heel erg eng!! maar had vorige keer voor grap een liedje zitten luisteren. ik vond er echt niks aan!! ieder zijn eigen smaak

    maar marilyn manson is ook ecth engg hoor ^^


    Nvt

    alles van Mika
    ik heb persoonlijk ook iets tegen JB's
    en dididi van thor absoluut ook

    die liedjes van paris hilton! die vind ik zoo afschuwelijk.. dat mens kan gewoon niet zingen!


    Je moet worden wie je bent.

    heb je even voor mij -.-

    Wat een kut nummer


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Bijna alle nederlandstalige muziek, De kromme Jongens zijn namelijk geweldig ^^. Paris Hilton is echt een slechte zangeres, maargoed, is er iets wat zij wel kan ?

    Paris Hilton ik kan da wijf zo (6)
    Tis ni moeilijk da die geen platencontract meer heeft me die haar kattengejank (sorry katjes)..


    Stop wishing, Start doing..

    heb je even voor mij -.-

    Wat een kut nummer

    ik vind da zo'n melig liedje

    (...)

    Ja ik vind hem ook heel erg eng!! maar had vorige keer voor grap een liedje zitten luisteren. ik vond er echt niks aan!! ieder zijn eigen smaak

    ik kan wel begrijpen dat jullie hem eng vinden maar ik vind da totaal ni, die heerst gwn en ebt ge zijn micro al eens gezien?
    ik zet effe een link; http://www.delaatstefoto.nl/joomla/components/com_fpslideshow/images/Marilyn_Manson_1.jpg
    wa ik het slechtste liedje vind; sos van the jonas brothers