• wat is volgens jullie het slechtste liedje ooit? of de slechtste band, zanger of zangeres? ik ben nieuwsgierig ...:D

    alle kinder artiesten ik vind daar niks aan en ook niet veel aan nederlands:(


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    eel te veel om op te noemen bv Teenagers van mcr --'



    :O
    Dat liedje is masterlijk! (H)


    It's not the same without you.

    UhmUhm


    It's not the same without you.

    Ik heb een BLOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEDHEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL
    aan Cinema bizarre :S


    It's not the same without you.

    alle kinder artiesten ik vind daar niks aan en ook niet veel aan nederlands:(

    K3 & OTJE ZIJNIS WEL KOEL ;3 [die heeft ook liedjes :'DD]


    Mew <3

    (...)
    ik kan wel begrijpen dat jullie hem eng vinden maar ik vind da totaal ni, die heerst gwn en ebt ge zijn micro al eens gezien?
    ik zet effe een link; http://www.delaatstefoto.nl/joomla/components/com_fpslideshow/images/Marilyn_Manson_1.jpg
    wa ik het slechtste liedje vind; sos van the jonas brothers


    ja wel coowl!! maar ook weer eng!! maar ieder zijn eigen smaak hea..
    en ik vind engels meestal leuker dan nederlands talig. ook ieder zijn eigen smaakxD

    Vlaamse & nederlandse muziek,, ^^


    Vertrouw nooit een naakte melkboer.

    (...)
    ik kan wel begrijpen dat jullie hem eng vinden maar ik vind da totaal ni, die heerst gwn en ebt ge zijn micro al eens gezien?
    ik zet effe een link; http://www.delaatstefoto.nl/joomla/components/com_fpslideshow/images/Marilyn_Manson_1.jpg
    wa ik het slechtste liedje vind; sos van the jonas brothers

    Ik heb een keer een liedje van hem gehoord. Had hem zelfs op mijn mp3. Dus zijn muziek vind ik niet slecht. Alleen, hoe hij eruit ziet.....
    Maarja,, dat is wel met meerdere artiesten zo

    Enrique iglesias

    en love in this club - usher

    das echt zooon gezeik en niémand is het met me eens xD maar ik blijf erbij *punt !!!*

    x


    PoisonTrash on camera

    Van Duffy(6)
    haar stem is echt kut !!:((


    <3

    Dat niewe liedje van Chris Brown- No air ofzo -.-
    Wat een gezeur en op het laatst lijkt het wel of ze tegen elkaar aan het schreeuwn zijn inplaats naar elkaar toe zingen x]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    enrique inglesias zingt alsof hij verdrietig is omdat er geen blauwe M&M's waren maar groene en dat zijn kleedkamer 2 tintjes te licht is...


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    Volendamse shit vind ik niet leuk en ik hou ook niet van techno en screamo.
    En als Justin Timberlake op de radio komt doe ik de radio gelijk uit. Ik vind zijn muziek niet mijn smaak

    guilermo & tropical danny - toppertje XD


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    Alle liedje van die mensen zoals shakira, rihanna, beyonce en dat soort dingen