• Waar nicol naar toe is. ._. Ze heeft d'r account verwijdert en nou eis ik dat jullie me allemaal gaan helpen haar te vinden, me vertellen waar ze heen is en haar terug halen voor me >;[


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ze is niet online op msn dus ik spreek haar ook niet ;[


    -

    da's kut.
    Ik kan haar niet voor je terughalen'
    want ik heb haar niet op msn enzo? XDDD


    Smiling but close to tears.

    Ik ben net op het forum,is ze echt weg O_O ?
    Waarom?


    I need you like a heart needs a beat

    Photographs schreef:
    Ik ben net op het forum,is ze echt weg O_O ?
    Waarom?

    Dát moet iemand mij dus vertellen (:


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    I don't know/care. Als zij weg wilt moet ze dat toch zelf weten? Nu hoopt ze misschien juist dat iedereen haar gaat zoeken. Of misschien ook niet. I really don't know.


    Life is hard and then we die

    Ze is weg ja,
    voeg haar toe op msn/hyves/ weet ik veel? (:


    It's not the same without you.

    Damn, iemand van de vriendjespolitiekclubkringding is weg en OH wat een ramp! -_-
    Als iemand anders weg gaat, minder populair. Oké dan is dat zo, maar o wee als er iemand popu weg gaat, o jee wat een ramp!
    Laat haar doen, jullie hebben haar vast allemaal wel op msn, hyves en al die ander sites! -_-
    Sorry hoor maar ik kan hier niet tegen.
    En ga nu niet zeggen dat ik dan niet moest reageren, want dit is een vrije site met een vrije meningsuiting. Nuja, tegenwoordig niet meer ...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Het is allemaal jullie schuld! (N)


    All was well.

    Pon schreef:
    Damn, iemand van de vriendjespolitiekclubkringding is weg en OH wat een ramp! -_-
    Als iemand anders weg gaat, minder populair. Oké dan is dat zo, maar o wee als er iemand popu weg gaat, o jee wat een ramp!
    Laat haar doen, jullie hebben haar vast allemaal wel op msn, hyves en al die ander sites! -_-
    Sorry hoor maar ik kan hier niet tegen.
    En ga nu niet zeggen dat ik dan niet moest reageren, want dit is een vrije site met een vrije meningsuiting. Nuja, tegenwoordig niet meer ...

    Explain, wie zit in die club van jou? ;x


    All was well.

    Pon schreef:
    Damn, iemand van de vriendjespolitiekclubkringding is weg en OH wat een ramp! -_-
    Als iemand anders weg gaat, minder populair. Oké dan is dat zo, maar o wee als er iemand popu weg gaat, o jee wat een ramp!
    Laat haar doen, jullie hebben haar vast allemaal wel op msn, hyves en al die ander sites! -_-
    Sorry hoor maar ik kan hier niet tegen.
    En ga nu niet zeggen dat ik dan niet moest reageren, want dit is een vrije site met een vrije meningsuiting. Nuja, tegenwoordig niet meer ...

    Ik geloof niet dat ze populair is, maar omdat ze veel aanwezig is op het forum kent meerendeels haar wel. Tevens over de anderen gesproken die veel aanwezig zijn. Maar dat heeft niks met populariteit te maken. Maar er zijn wel vaker dit soort topics aangemaakt, dus wat minder aangebakken reageren mag ook wel. (: Just to mention it.
    On-topic: I have no idea were she went, sorry. :x


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Pon schreef:
    Damn, iemand van de vriendjespolitiekclubkringding is weg en OH wat een ramp! -_-
    Als iemand anders weg gaat, minder populair. Oké dan is dat zo, maar o wee als er iemand popu weg gaat, o jee wat een ramp!
    Laat haar doen, jullie hebben haar vast allemaal wel op msn, hyves en al die ander sites! -_-
    Sorry hoor maar ik kan hier niet tegen.
    En ga nu niet zeggen dat ik dan niet moest reageren, want dit is een vrije site met een vrije meningsuiting. Nuja, tegenwoordig niet meer ...

    Je hebt wel een punt.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Dan is het ook wel raar.
    Ik bedoel, dan zou ze op z'n minst wel een forum maken met erin 'doei ik ga' erin. Ach ja, is haar keuze.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Heroic schreef:
    Dan is het ook wel raar.
    Ik bedoel, dan zou ze op z'n minst wel een forum maken met erin 'doei ik ga' erin. Ach ja, is haar keuze.

    Inderdaad, dat stuk leek me ook wel logisch voorzover ik haar ken.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Zo'n topic mag niet en dat weet ze. Trouwens, ze is heus geen aandachtszoekster. (cat)


    All was well.

    Misschien was het per ongeluk? Overlaatst was er toch ook zo iemand? Maar ze zei al meerdere keren dat ze het hier niet leuk vind, misschien heeft het daar mee te maken?

    [ bericht aangepast op 29 dec 2009 - 16:12 ]


    Only losers can act the way you do