• Waar nicol naar toe is. ._. Ze heeft d'r account verwijdert en nou eis ik dat jullie me allemaal gaan helpen haar te vinden, me vertellen waar ze heen is en haar terug halen voor me >;[


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Onderbroek schreef:
    (...)
    Zeg het eens, wat vind jij onnodig dan?

    Wat doet dat er toe? 3x


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    OverMyHead schreef:
    (...)
    Ja, maar dan maakt het dus niks uit wie hier een topic over maakt en over wie het gaat.

    Ik vind het gewoon irritant dat er een topic over gemaakt wordt. Kom op zeg, het is háár keuze dat ze weg is. Als we hier ruzie gaan maken komt ze heus niet terug.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Kingdom schreef:
    Alles hier is onnodig. Er word van àlles duizenden topics aangemaakt. Er zijn er miljoenen met 'breezertaal is vervelend' etc.

    Tja, aan die topics heb ik een best wel hekel. Één topic is genoeg.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    ICHLIEBEBO schreef:
    (...)
    Wat doet dat er toe? 3x

    Nou, het kan mij niet zoveel schelen hoor. Maar aangezien je over onnodige dingen had vroeg ik het af. Maar van mij hoef je het niet persee te zeggen.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Onderbroek schreef:
    (...)
    Ik vind het gewoon irritant dat er een topic over gemaakt wordt. Kom op zeg, het is háár keuze dat ze weg is. Als we hier ruzie gaan maken komt ze heus niet terug.

    Maar dan mag ze toch nog wel vragen of iemand anders er misschien wat over weet? Misschien wisten anderen er wel wat van, en hebben die ook nog contact met haar.
    En nee, met ruzie maken schieten we helemaal niks op :3


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    People, back to the point!


    All was well.

    srry ik zou het niet wtn:(
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Onderbroek schreef:
    (...)
    Ik vind het gewoon irritant dat er een topic over gemaakt wordt. Kom op zeg, het is háár keuze dat ze weg is. Als we hier ruzie gaan maken komt ze heus niet terug.

    Ik maak een topic omdat ik d'r terug wil omdat ze belangrijk voor me is. Dat iedereen hier nou plots ruzie begint te maken omdat ze 'populair' is en dit zo 'onnodig' is, daar kan ik niks aan doen.
    Wie dit topic dan ook niet aanstaat, drukt maar gewoon op het terug knopje of op het kruisje. :'D


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    OverMyHead schreef:
    (...)
    Maar dan mag ze toch nog wel vragen of iemand anders er misschien wat over weet? Misschien wisten anderen er wel wat van, en hebben die ook nog contact met haar.
    En nee, met ruzie maken schieten we helemaal niks op :3

    Persoonlijk vind ik het een klein beetje aandachttrekkerij. Maar dat is mijn mening, je hoeft het er niet mee eens te zijn.

    Sorry als ik mensen gekwetst heb met mijn reacties, maar ik zit op het moment niet zo goed in mijn vel.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Roosje doe je even lief ja? :3

    [ bericht aangepast op 29 dec 2009 - 17:23 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    ICHLIEBEBO schreef:
    (...)
    Ik maak een topic omdat ik d'r terug wil omdat ze belangrijk voor me is. Dat iedereen hier nou plots ruzie begint te maken omdat ze 'populair' is en dit zo 'onnodig' is, daar kan ik niks aan doen.
    Wie dit topic dan ook niet aanstaat, drukt maar gewoon op het terug knopje of op het kruisje. :'D


    Even on-topic. Weetje wat ik denk? Dat ze terugkomt op een ander account. Zodat ze overnieuw kan beginnen.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Auwtch Rose. gheghe.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Nicol moet terug komen nu anders dan bijt ik iemand's hoofd eraf.


    when words fail, music speaks.

    Fijn. Oké, Ik ben een aandachtrekker. Problemen mee? (: Want ik ga me toch niet veranderen voor iemand.

    En ik snap best dat als je je niet goed in je vel voelt je dan ook niet aardig ofzo bent heur. x3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    @ Onderbroek te lui om te quoten
    Dat is het ook wel een beetje, maar wat had ze anders kunnen doen? Alle mensen opzoeken die Nicol ook kenden?

    Haha, nu moet ik maar weer eens gaan schrijven :3


    I may not always be perfect, but I'll always try.