• Waar nicol naar toe is. ._. Ze heeft d'r account verwijdert en nou eis ik dat jullie me allemaal gaan helpen haar te vinden, me vertellen waar ze heen is en haar terug halen voor me >;[


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Pon schreef:
    Damn, iemand van de vriendjespolitiekclubkringding is weg en OH wat een ramp! -_-
    Als iemand anders weg gaat, minder populair. Oké dan is dat zo, maar o wee als er iemand popu weg gaat, o jee wat een ramp!
    Laat haar doen, jullie hebben haar vast allemaal wel op msn, hyves en al die ander sites! -_-
    Sorry hoor maar ik kan hier niet tegen.
    En ga nu niet zeggen dat ik dan niet moest reageren, want dit is een vrije site met een vrije meningsuiting. Nuja, tegenwoordig niet meer ...

    Reageer hoe je wilt (: Maar dat minder 'populaire' mensen nou geen vrienden hebben die hun missen daar kan ik niks aan doen. x3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik snap niet wat ze met die 'club' bedoelt. Ik bedoel, whut?


    All was well.

    ICHLIEBEBO schreef:
    (...)
    Reageer hoe je wilt (: Maar dat minder 'populaire' mensen nou geen vrienden hebben die hun missen daar kan ik niks aan doen. x3

    Minder populaire mensen hebben heus wel vrienden die hun missen, alleen die maken er niet een heel chaos gebeuren van.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Luctus schreef:
    (...)
    Ik heb het over de topic maker,zij heeft hem dagt ik zelfs geopend.

    Héeee. Als je gewoon dít topic bedoelt. Ik zei nergens dat jullie moeten zeggen dat ze moet blijven want ze is al weg. Ik zeg dat jullie haar terug moeten zoeken, vinden en terughalen. (: Da's anders. x3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Onderbroek schreef:
    (...)
    Minder populaire mensen hebben heus wel vrienden die hun missen, alleen die maken er niet een heel chaos gebeuren van.

    Nou ik wil er chaos van maken. Problemen mee? ;'D


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    ICHLIEBEBO schreef:
    (...)
    Nou ik wil er chaos van maken. Problemen mee? ;'D

    Eigenlijk wel.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik bedoel dit topic niet ik bedoel een ander


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    ICHLIEBEBO schreef:
    (...)
    Nou ik wil er chaos van maken. Problemen mee? ;'D

    Het is een beetje een onnodige chaos..


    I recycle my thoughts.

    Onderbroek schreef:
    (...)
    Minder populaire mensen hebben heus wel vrienden die hun missen, alleen die maken er niet een heel chaos gebeuren van.

    Eh... Dan heeft het er toch niks mee te maken of mensen populair zijn of niet?


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Luctus schreef:
    Ik bedoel dit topic niet ik bedoel een ander

    Dude, je zegt dus dat ik een ander topic heb geopend hierover? Dan mag jij mij dat uitleggen, en zelfs dat topic gaan zoeken want ik heb geen idee wat je bedoelt. ;'3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Poes schreef:
    (...)
    Het is een beetje een onnodige chaos..

    Nou en, er zijn wel meer onnodige dingen hier op Quizlet. Wat onnodige chaos kan er wel bij. ;'3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    OverMyHead schreef:
    (...)
    Eh... Dan heeft het er toch niks mee te maken of mensen populair zijn of niet?

    Ik was niet degene die zei dat ze populair was hoor. In mijn ogen is niemand hier op quizlet populair, alleen heeft de een gewoon meer reacties geplaatst dan een ander.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    ICHLIEBEBO schreef:
    (...)
    Nou en, er zijn wel meer onnodige dingen hier op Quizlet. Wat onnodige chaos kan er wel bij. ;'3

    Zeg het eens, wat vind jij onnodig dan?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Alles hier is onnodig. Er word van àlles duizenden topics aangemaakt. Er zijn er miljoenen met 'breezertaal is vervelend' etc.


    All was well.

    Onderbroek schreef:
    (...)
    Ik was niet degene die zei dat ze populair was hoor. In mijn ogen is niemand hier op quizlet populair, alleen heeft de een gewoon meer reacties geplaatst dan een ander.

    Ja, maar dan maakt het dus niks uit wie hier een topic over maakt en over wie het gaat.


    I may not always be perfect, but I'll always try.