• Want ik ben nog maar 1m54 of 1m55, weet het niet juist, en ben 17 jaar. En jullie zijn al allemaal bij de 60 en groter. Nee ik heb geen groeiziekte ofzo. Maar ik wil wel iets groter zijn. Oo
    En ze zeggen al jaren "Je zal je scheut nog wel krijgen." En dat komt maar niet. ><'
    Wie is er ook zo klein op deze leeftijd? =(

    [ bericht aangepast op 29 dec 2009 - 22:54 ]


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Nid schreef:
    Hm ik ben ook 17 en bijna 1.80.

    Hmm, zo groot wil ik nu ook weer niet worden. ;x


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Pon schreef:
    (...)
    Dat zeggen véél mensen, zei mijn nicht.
    En waarom denk jij dat het die leeftijd is?

    Nou, ik ga maar 4 cm niet meer groeien. En daar doe je geen 9 jaar over.
    En mijn lerares van gezondheidsopvoeding heeft gezegd dat de meisjes stoppen met groeien als hun menstruatie volledig op 'gang' is gekomen.


    Ryan Dunn (ll)

    Ik. Ik ben 16 en ik ben 1 meter 53 ongeveer. En ik groei helemaal niet meer.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    151209 schreef:
    (...)Jongens groeien tot in de twintig. Wij groeien echt niet maar tot ons 15/16de :'DD Wij groeien tot ons 18de. Ik ken zelfs een meisje die tot haar twintigste bleef groeien. Dat hangt van persoon tot persoon af.

    Het kan zijn dat je je scheut nog krijgt, maar het kan ook zijn dat je hem niet meer krijgt.

    Ik ben bijna volledig volgroeid.
    Het heeft gewoon te maken met de menstruatie, enzo.


    Ryan Dunn (ll)

    Previously schreef:
    (...)
    Nou, ik ga maar 4 cm niet meer groeien. En daar doe je geen 9 jaar over.
    En mijn lerares van gezondheidsopvoeding heeft gezegd dat de meisjes stoppen met groeien als hun menstruatie volledig op 'gang' is gekomen.

    Leerkrachten zijn ook vaak fout, hoor. Dat zijn geen profs dus die weten dat niet zeker!
    Ik geloof niet dat meisjes groeien tot hun 15/16de. Want van mijn 16 tot 17 was ik 1 cm gegroeit.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Runway schreef:
    Ik. Ik ben 16 en ik ben 1 meter 53 ongeveer. En ik groei helemaal niet meer.

    Ja maar ben jij ook niet van zo'n afkomst waar ze niet echt groot worden?
    ( niet beledigend bedoeld hoor ^^ )


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik ben 18 en ik groei nogsteeds hoor :')
    Ook al ben ik vanaf me 11e ongesteld en ben ik regelmatig ongesteld...
    Ik ben nu 1.73


    dream, dare, fly!

    Ik ben 'veel' jonger en ik ben maar 1 meter 56 dus je bent niet de enige, mijn Bf, die en maand en een week ouder is xD, is trouwens maar 1 meter 52 dus ...


    Live life limitless.

    Irgendwann schreef:
    De lengte van toen je één jaar was moet je nemen. Daar moet je gewoon één meter bij optellen, dan weet je hoe groot je gaat worden.


    Dat klopt niet helemaal, want toen ik acht maanden was, was ik 74 centimeter (daar moet dus nog wat bij, aangezien je als baby vrij hard groeit). Ik ben nu 1.71, en groei niks meer. Maar het zit toch wel dichtbij, en wie weet?


    Save me with your love tonight.

    Ik ben groot en jij bent klein..
    Ik ben 1.71 m


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    ik ben 14 en ik ben 1m74..


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Valt me toch, ik ben 1,71 :S


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Ach, ik ben 14 en ik ben 1m49. Iemo's groeien later, maak je geen zorgen ;D <3

    Ik ben bijna 14 -13 dus- en 1m70.


    we've only said goodbye with words

    Ik ben 1m73 en ben 15 jaar