• De stelling van vandaag luidt:
    Plastische chirurgie is onzin.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Oneens.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    hangt ervan af..
    je borsten laat opspuiten omdat die van dat andere meisje net zoveel groter zijn vind ik inderdaad onzin, maar als je bijvoorbeeld door een ongeval gigantische littekens op je gezicht hebt zitten snap ik wel dat je je gezicht wilt laten aanpassen


    Only The Good Die Young

    @MissBlackx3

    Ik geef je gelijk..

    dus beetje eens en een beetje oneens


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Het ligt eraan wat je wilt aanpassen aan jezelf, vind ik.


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    Geen mening. Als iemand er gelukkig van word en er het geld voor heeft moeten ze het helemaal zelf weten (krul):Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    Oneens.
    Over de littekens. Dat mag wel, maar geen mini-littekens ofzo. Ik heb een vrij groot (niet supergrote) litteken op mijn voorhoofd. Ik verberg het vaak met wat haar, maar het is goed genezen dus het valt niet meteen op. Maar als er duidelijk licht is en ik toon het, schrikken mensen toch soms.

    Edit:
    HAPPY NEW YEAR! ^_^

    [ bericht aangepast op 1 jan 2010 - 11:04 ]

    oneens.


    We can only learn to love by loving.

    MissBlackx3 schreef:
    hangt ervan af..
    je borsten laat opspuiten omdat die van dat andere meisje net zoveel groter zijn vind ik inderdaad onzin, maar als je bijvoorbeeld door een ongeval gigantische littekens op je gezicht hebt zitten snap ik wel dat je je gezicht wilt laten aanpassen


    Hier ben ik het mee éens.


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Ligt eraan, wat je wilt veranderen aan je lichaam.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    MissBlackx3 schreef:
    hangt ervan af..
    je borsten laat opspuiten omdat die van dat andere meisje net zoveel groter zijn vind ik inderdaad onzin, maar als je bijvoorbeeld door een ongeval gigantische littekens op je gezicht hebt zitten snap ik wel dat je je gezicht wilt laten aanpassen


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Oneens. Als het echt nodig is door bijvoorbeeld je gezondheid is het juist wel nodig.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dat ligt er inderdaad aan. Want als het echt nodig is voor je gezondheid, of omdat er gewoon echt iets mis aan je is dan niet. Maar als je je borsten groter wilt hebben, of je kont en dergelijke dan is dat inderdaad echt onzin.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2010 - 11:59 ]


    Love is supposed to last forever.

    Met deze stelling ben ik het totaal niet eens.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    MissBlackx3 schreef:
    hangt ervan af..
    je borsten laat opspuiten omdat die van dat andere meisje net zoveel groter zijn vind ik inderdaad onzin, maar als je bijvoorbeeld door een ongeval gigantische littekens op je gezicht hebt zitten snap ik wel dat je je gezicht wilt laten aanpassen


    And now we're counting down to Phase Zero.

    oneens, als je echt niet blij bent met je lichaam is dit een goede optie, maar je borsten laten vergroten omdat die van anderen groter zijn is wel onzin xd


    T O K I O H O T E L < 3