• De stelling van vandaag luidt:
    Plastische chirurgie is onzin.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    MissBlackx3 schreef:
    hangt ervan af..
    je borsten laat opspuiten omdat die van dat andere meisje net zoveel groter zijn vind ik inderdaad onzin, maar als je bijvoorbeeld door een ongeval gigantische littekens op je gezicht hebt zitten snap ik wel dat je je gezicht wilt laten aanpassen


    - hoi ;D

    Oneens
    Als je een echt iets erg hebt begrijp ik het wel,Een vriendin van mijn ouders heeft 1 valse borst omdat die was afgezet en toen had ze er maar 1 dus heeft ze er een nep bij laten zetten


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    onnens


    Everyone smiles in the same language.

    MissBlackx3 schreef:
    hangt ervan af..
    je borsten laat opspuiten omdat die van dat andere meisje net zoveel groter zijn vind ik inderdaad onzin, maar als je bijvoorbeeld door een ongeval gigantische littekens op je gezicht hebt zitten snap ik wel dat je je gezicht wilt laten aanpassen

    Inderdaad.

    MissBlackx3 schreef:
    hangt ervan af..
    je borsten laat opspuiten omdat die van dat andere meisje net zoveel groter zijn vind ik inderdaad onzin, maar als je bijvoorbeeld door een ongeval gigantische littekens op je gezicht hebt zitten snap ik wel dat je je gezicht wilt laten aanpassen


    Idd
    Het hangt ervanaf waarom je plastische chirurgie wilt :)


    Real music is hidden behind the notes

    Half eens, half oneens.
    Als je bijvoorbeeld iets heel ergs hebt voorgehad -denk maar aan; werkongevallen dat je gezicht helemaal verminkt is of zo. Of dat je gewoon een hele hele grote neus of oren of zo hebt en het ziet er écht niet uit. Ja dan wel, dan vind ik het kunnen.
    Maar als je het gewoon doet om een stijve bovenlip te krijgen of zo -om die vol te laten steken met botox- nee, dan niet.

    Als het puur om cosmetische ingrepen gaat, vind ik het niet nodig. Zodra het gaat om medische, écht nodige redenen, vind ik het wel kunnen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    oneens net als de meeste ^^

    hangt ervan af..
    je borsten laat opspuiten omdat die van dat andere meisje net zoveel groter zijn vind ik inderdaad onzin, maar als je bijvoorbeeld door een ongeval gigantische littekens op je gezicht hebt zitten snap ik wel dat je je gezicht wilt laten aanpassen

    ps. Nog happy New Year..


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

    MissBlackx3 schreef:
    hangt ervan af..
    je borsten laat opspuiten omdat die van dat andere meisje net zoveel groter zijn vind ik inderdaad onzin, maar als je bijvoorbeeld door een ongeval gigantische littekens op je gezicht hebt zitten snap ik wel dat je je gezicht wilt laten aanpassen


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Oneens.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2010 - 13:25 ]


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Nid schreef:
    Als het puur om cosmetische ingrepen gaat, vind ik het niet nodig. Zodra het gaat om medische, écht nodige redenen, vind ik het wel kunnen.


    Only losers can act the way you do

    eens en oneens. als het heel erg is bijvoorbeeld als je door een ongeluk zo bent geworden kan het maar niet om er extra mooi en perfect uit te zien


    you were born original don't die as a copy

    Oneens,


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    hangt ervan af.
    dus niet helemaal eens en niet helemaal oneens. x'D

    [ bericht aangepast op 1 jan 2010 - 13:53 ]

    Oneens.


    hoi, jij bent leuk.