• De stelling van vandaag luidt:
    Plastische chirurgie is onzin.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    oneens, als je er echt niet uitziet en je hebt genoeg geld dan ja (; dan zou ik zeggen doe maar.


    Cowards die many times before their deaths.

    Als je het gebruikt om jezelf te verbeteren vind ik van wel. Je bent goed zoals je bent. Maarja, als die gene zich daardoor beter voelt... Maar ik ga het in ieder geval nooit doen.


    dress me, i'm your mannequin.

    Ik vind dat het niet echt nodig is, maar als het over kleine dingen gaat, of als het is om de littekens van een ongeluk of iets dergelijks dan is het zeker nodig!

    MissBlackx3 schreef:
    hangt ervan af..
    je borsten laat opspuiten omdat die van dat andere meisje net zoveel groter zijn vind ik inderdaad onzin, maar als je bijvoorbeeld door een ongeval gigantische littekens op je gezicht hebt zitten snap ik wel dat je je gezicht wilt laten aanpassen


    effort never betrays you

    Als diegene er gelukkig van word, moet diegene het vooral doen.
    Maar echt doen om aandacht te zoeken, ja die heb je er ook rond lopen, vind ik echt geldverspilling en onzin.


    your eyes are like stars in the night.

    oneens in alle gevallen :Y)
    als je er gelukkig van wordt, why not get bigger boobs. alleen moet de leeftijdsgrens wel 18 zijn zodat onzekere tieners de tijd hebben om eroverheen te groeien.


    Don't just dream, make them come true.....♥

    XxLegendxX schreef:
    oneens in alle gevallen :Y)
    als je er gelukkig van wordt, why not get bigger boobs. alleen moet de leeftijdsgrens wel 18 zijn zodat onzekere tieners de tijd hebben om eroverheen te groeien.

    Soms kun je er niet overheen groeien..


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Oneens, als vrouwen/mannen zich daardoor beter voelen is het toch goed?


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    NenaKerner schreef:
    Geen mening. Als iemand er gelukkig van word en er het geld voor heeft moeten ze het helemaal zelf weten (krul):Y)


    we've only said goodbye with words

    oneens.
    Het kan helpen bij vrouwen of mannen die écht hele zware complexen hebben over hun lichaam of na een ongeluk om bv de litterkens onduidelijker te maken.

    Ik vind wél dat mannen en vrouwen die plastische chirurgie gebruiken voor onzin als neuscorrecties en zo'n dingen belachelijk zijn.
    Je bent wie je bent,


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Oneens. Geen zin om daar de bijbehorende argumenten bij te verzinnen.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    MissBlackx3 schreef:
    hangt ervan af..
    je borsten laat opspuiten omdat die van dat andere meisje net zoveel groter zijn vind ik inderdaad onzin, maar als je bijvoorbeeld door een ongeval gigantische littekens op je gezicht hebt zitten snap ik wel dat je je gezicht wilt laten aanpassen


    One Day you'll remember me...

    Dat hangt ervan af. Als je het om medische redenen ondergaat, vind ik het geen onzin. Maar als je het alleen maar wil doen omdat je er 'mooier' van word, dan vind ik van wel. Maar iedereen moet het zelf weten, als mensen gelukkig worden van plastische chirurgie, dan moeten ze dat vooral doen.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    ik vind van wel.


    Stop holding me under and let me breathe.

    MissBlackx3 schreef:
    hangt ervan af..
    je borsten laat opspuiten omdat die van dat andere meisje net zoveel groter zijn vind ik inderdaad onzin, maar als je bijvoorbeeld door een ongeval gigantische littekens op je gezicht hebt zitten snap ik wel dat je je gezicht wilt laten aanpassen


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile