• De stelling van vandaag luidt:
    Plastische chirurgie is onzin.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Rosebeat schreef:
    Oneens. Als het echt nodig is door bijvoorbeeld je gezondheid is het juist wel nodig.


    Some people make the world special just by being in it

    MissBlackx3 schreef:
    hangt ervan af..
    je borsten laat opspuiten omdat die van dat andere meisje net zoveel groter zijn vind ik inderdaad onzin, maar als je bijvoorbeeld door een ongeval gigantische littekens op je gezicht hebt zitten snap ik wel dat je je gezicht wilt laten aanpassen


    Don't stop believing, and you will be happy

    wow.. even iets anders.. dit is de eerste stelling waar ik ooit op antwoorde en iedereen is het direct met me eens xD
    sorry, dat wou ik even kwijt :)


    Only The Good Die Young

    Oneens.
    Als je niet tevreden bent met je uiterlijk, je bent onzeker en je wilt er iets aan doen, moet je er ook wat aan doen.
    Als je bijvoorbeeld té grote borsten hebt, je hebt er last van met rugklachten en je mag er wat aan doen, zou ik er iets aan doen. Sommige zullen dan wel zeggen dat ze groeien tot je 21 bent, maar als jij dan nog 5 jaar in pijn moet zitten, en je hebt al 4 jaar die cup, zou ik ze gewoon verkleinen.
    Ja, ik ken iemand die dat heeft gedaan.

    En een neuscorrectie is ook geen onzin, zolang je er niet tevreden over bent.
    Maar als je het doet voor de "mode" en om erbij te horen, dan is het dikke Bs, maar daar denken die bimbo's niet aan.


    eyes on the prize.

    hangt er van af wat voor als een persoon nu een grote barnd ond heeft op ziijn haar lichaam zou je het kunnen doen maar niet gewoon voor je borsten te laten vergroten


    just be yourself and live your own life

    MissBlackx3 schreef:
    hangt ervan af..
    je borsten laat opspuiten omdat die van dat andere meisje net zoveel groter zijn vind ik inderdaad onzin, maar als je bijvoorbeeld door een ongeval gigantische littekens op je gezicht hebt zitten snap ik wel dat je je gezicht wilt laten aanpassen


    Just a simple "I love you" (:

    oneens
    kan ook heel goed zijn
    ligt meer aan de reden die de persoon in kwestie zou hebben


    Why don't you break my heart

    NenaKerner schreef:
    Geen mening. Als iemand er gelukkig van word en er het geld voor heeft moeten ze het helemaal zelf weten (krul):Y)


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Oneens.


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2010 - 10:53 ]

    MissBlackx3 schreef:
    hangt ervan af..
    je borsten laat opspuiten omdat die van dat andere meisje net zoveel groter zijn vind ik inderdaad onzin, maar als je bijvoorbeeld door een ongeval gigantische littekens op je gezicht hebt zitten snap ik wel dat je je gezicht wilt laten aanpassen

    eens, TENZJ je bv een lidteken laat wegbewerken ofzo, of stel je hebt je neus gebroke en laat em rechtzetten..


    And make markleaving space for the guilt to be liquid,

    MissBlackx3 schreef:
    hangt ervan af..
    je borsten laat opspuiten omdat die van dat andere meisje net zoveel groter zijn vind ik inderdaad onzin, maar als je bijvoorbeeld door een ongeval gigantische littekens op je gezicht hebt zitten snap ik wel dat je je gezicht wilt laten aanpassen

    Veel mensen vergeten dat er meerdere vormen van plastische chirurgie zijn...
    Ik heb niets tegen reconstructieve chirurgie,
    maar persoonlijk zou ik niet aan esthetische chirurgie beginnen.
    Zolang je maar een positief zelfbeeld hebt!


    I'm as free as my hair.

    Ik vind van wel, maar kijk, ik wil ook niets aan mezelf veranderen. Als iemands zelfvertrouwen, leven en diegene zijn/haar hele wereld erom draait, dan vind ik dat je, je d.m.v. plastische chirurgie best mag laten helpen. En ook bijvoorbeeld als je last hebt van een bepaald lichaamsdeel, te zware borsten bijvoorbeeld, vind ik dat het best mag.


    Life is hard and then we die