• Dit is voor me boy
    Mijn kleine kleine jongen
    :9~


    -

    das kut ><
    wij mogen wel naar buiten maar alleen op het plein staan zeg maar =3
    maar ik zit altijd in de kleedkamer, niet in de kantine x'D
    haha :'DD

    Dat is goed. Jij hebt het lekker warm, ik heb het altijd ijskoud. xd


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    ik niet =3
    naja..
    ik zit meestal niet bij de verwarming dus dan is het ook wel koud, maar neit zo heeeel kooud =3

    Jongens zijn raar :'D


    -

    hallo jac _O_
    waarom vind je jongens raar?
    -al zijn ze dat wel jaaa x'D-

    Hoe komt het Jac? xd


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Whipple schreef:
    ik niet =3
    naja..
    ik zit meestal niet bij de verwarming dus dan is het ook wel koud, maar neit zo heeeel kooud =3


    Het is wel beter dan buiten zitten xd


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    je hebt gelijk Camille _O_ :9~

    Goededag. :X


    TIKTAKTIKTAK ** -- BOEM!

    Hoi; xd


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Whipple schreef:
    je hebt gelijk Camille _O_ :9~


    Ghaha, dankje Mier. xd


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    halloo :9~

    Vandaag kwam ik een jongen tegen waar ik in het begin van het schooljaar een uhm 'avontuur' meehad toen ik uitging met paar klasgenoten -om het zo te zeggen $:- En had hem vet lang niet gezien dus ik met hem praten enzo, begon ie gelijk over afspreken en dat ik nooit tegen hem praat op msn, hij ook niet tegen mij dus wat zeurt ie :') En hij wou me weer smsen enzo ghehe. Mijn bf stond erbij en die keurde hem goed, want is het wel een schatje :9~ Hij heeft namelijk een piercing $: Oke lekker boeiend dit allemaal x'D


    -

    Goeieavond (:


    -

    Genius schreef:
    Vandaag kwam ik een jongen tegen waar ik in het begin van het schooljaar een uhm 'avontuur' meehad toen ik uitging met paar klasgenoten -om het zo te zeggen $:- En had hem vet lang niet gezien dus ik met hem praten enzo, begon ie gelijk over afspreken en dat ik nooit tegen hem praat op msn, hij ook niet tegen mij dus wat zeurt ie :') En hij wou me weer smsen enzo ghehe. Mijn bf stond erbij en die keurde hem goed, want is het wel een schatje :9~ Hij heeft namelijk een piercing $: Oke lekker boeiend dit allemaal x'D


    Misschien ziet hij jou wel zitten. En daarom vindt hij het misschien spijtig dat jullie niet zoveel zeggen tegen elkaar. xd


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker