• Haha, ik vroeg me net af wat ik zou moeten intypen om iets van mezelf tegen te komen op google, rekenening houdend dat men alleen mijn naam, land en favo band weet. En uiteindelijk kwam ik bij Chiara Alex All Time Low Belgium en toen kwam mijn YouTube profiel vanboven staan. 8D
    En ik vind de combinatie van die woorden wel grappig 8) Maar eh okay, wat moeten jullie zoal intypen om jezelf te vinden? 8D

    Ik kan het niet vinden x'D Mijn naam is Nikki en dan krijg je heel veul van dat rare Idols mens. En met Tokio Hotel Nederland erbij kan je kaartjes kopen x'D


    Your make-up is terrible

    Als ik mijn voor- en achternaam en Destine intyp, dan kom je uit bij mijn hyves profiel. Als ik alleen mijn voornaam en Destine intyp, dan kom je uit bij een hyve van Destine x'D


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Whahahaha ik vond mijn oude WhatPulse account die ik vergeten was waardoor ik een nieuwe ging aanmaken ;x

    Edit:
    Als ik op mijn oude accountnaam van vroeger zoek, kom ik ook andere forumberichten tegen x'D
    Whaha ik vond ook mijn oude forum, griezel.net account, fanfic account, een topic op Quizlet, mijn hyves in andere talen, topics van GaiaOnline.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2010 - 11:13 ]


    Your make-up is terrible

    Isabel Scouts Neerpelt

    met mijn voor en achternaam kom je uit bij mijn stamboom.


    Stop holding me under and let me breathe.

    Voor & achternaam: hyves en van een sportclub waar ik jaren geleden opzat iets.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ik kan niet alleen mijn naam in typen x'D
    bij mij moet je heel veel intypen, want bij mijn achternaam staat nogal veel wat je kunt vinden x'D

    Mijn naam en achternaam ?


    We can only learn to love by loving.

    Voornaam en achternaam, dan komt mijn facebook er als eerste link uit.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2010 - 19:31 ]


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Euhm, kyro cb intypen, dan naar afbeeldingen gaan en op de tweede pagina, het eerste prentje klikken.
    Dan kom je op mijn Q profiel terecht. Geen idee hoe dat komt eigenlijk, want ik had dat plaatje nog nooit gezien totdat een Cinema bizarre fan het me zei :'D


    Never run out of reasons to smile...

    Voornaam + achternaam, zijn vooral links van myspace en 1 van quizlet nja op de 1ste pagina niet verder gekeken x)

    Quizlet.nl en dan je username xD
    Of voornaam, maar die werkt minder goed


    VIP - Very Important Penguin

    Mijn voornaam en dan Aircrash en dan tokio hotel, haha. Dan zie je mijn partyflock account bij de tweede link, grappig.


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    mijn voor en achternaam (sanne de koeije) en dan kom ik uit bij de site van mijn dansschool waar ik op sta, omdat ik bij de top3 zat van het afdansen (:
    & ook een berichtje van hyves op de fanhyve 'de reiziger van diana gabaldon'
    & het clipje op youtube die we hebben gemaakt voor CKV en dat heet 'goede tantes slechte tantes'

    dood schreef:
    mijn voor en achternaam (sanne de koeijer) en dan kom ik uit bij de site van mijn dansschool waar ik op sta, omdat ik bij de top3 zat van het afdansen (:
    & ook een berichtje van hyves op de fanhyve 'de reiziger van diana gabaldon'
    & het clipje op youtube die we hebben gemaakt voor CKV en dat heet 'goede tantes slechte tantes'