• heeeeel hard gaat sneeuwen en dat er geen auto's/fietsers/bussen/treinen/trammen kunnen rijden!
    dan hoeven we niet naar school (dance)


    Cowards die many times before their deaths.

    Ik ben het helemaal met je eens :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    haha ja dat hoop ik eigenlijk ook
    n weekje extra vakantie zou lekker zijn xD


    http://dwergiie.blogspot.com/

    NU JE HET ZEGT
    dat wil ik ook


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik ga ervoor bidden :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Haha, dat hoop ik ook, maar dat zal waarschijnlijk hier niet gebeuren want hier ligt geen sneeuw & de zon schijnt o.o


    Never run out of reasons to smile...

    Ladybird schreef:
    Ik ga ervoor bidden :'D


    ik ga ervoor duimen(cat)


    Cowards die many times before their deaths.

    Dat hoop ik ook. Toen ik vanmorgen wakker werd keek ik eerst naar buiten om te zien hoeveel sneeuw er lag, maar het was niet veel. :3

    Ohja, dat zou echt fantastisch zijn! <3


    -

    Unfaltering schreef:
    Haha, dat hoop ik ook, maar dat zal waarschijnlijk hier niet gebeuren want hier ligt geen sneeuw & de zon schijnt o.o


    Happiness hit her like a train on a track

    Hier ligt nogsteeds enorm veel sneeuw en het is nog maar de vraag of de bussen wel gaan rijden morgen bij mij :/
    En ik had net zin om naar schoowl te gaan!


    dream, dare, fly!

    Hoh, ik zou sowieso naar school moeten eerlijk gezegd. Mijn moeder zou me laten meegaan met de auto of met de fiets laten gaan of zelfs te voet ö


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    jaah.. maar wedden dat mijn school niet doet aan sneeuwvrij :'(


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    JA KAK.
    ik wil naar de stad dus die sneeuw mag opzuigen ;x


    your eyes are like stars in the night.

    ik hoop het ook :Y)
    ik heb zelf al gehoopt om buikgriep te hebben morgen, iedereen in mijn gezin heeft dat al gehad, behalve ik ;p


    -

    Unfaltering schreef:
    Haha, dat hoop ik ook, maar dat zal waarschijnlijk hier niet gebeuren want hier ligt geen sneeuw & de zon schijnt o.o


    bij mij ook xD


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.