• Want er was gisteravond een feest bij de achterburen en ze maakten heel veel lawaai. Keiharde muziek, allemaal dronken mensen die aan het gillen waren en dat terwijl het twee uur 's nachts was. Maar ik snap die mensen niet, want ze hebben een kind van vijf jaar. ö
    Iemand anders ook last van vreemde/irritante buren die 's nachts feestjes vieren?


    hoi, jij bent leuk.

    Neuh, onze buren feesten ook wel enzo, maar ze houden rekening met ons. (soms) ='D Naja, het zijn toffe buren, dus we maken er geen problemen van ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik woon naast een appartement vol bejaarden. Dus nee, ik heb geen last van feestende buren :'D


    Never run out of reasons to smile...

    Ik heb bejaarde mensen als buren, dus die vieren nooit feestjes.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Unfaltering schreef:
    Ik woon naast een appartement vol bejaarden. Dus nee, ik heb geen last van feestende buren :'D


    Rosebeat schreef:
    Ik heb bejaarde mensen als buren, dus die vieren nooit feestjes.


    Jullie hebben geluk. ;o


    hoi, jij bent leuk.

    meestal ben ik in de vakantie's nog wakker als die feestjes afgelopen zijn. ik weet het; het is té erg hoe laat ik ga slapen :3


    it's so empty living behind these castle walls