• Weetje hoe chill
    ik heb een nieuw rooster en ik heb dus op maandag het 1e uurvrij :3 lekker ff rustig aandoen op maandag kan ik wel gebruiken :3

    wie heeft er ook maandag het 1e uur vrij?


    We can only learn to love by loving.

    Maandag heb ik de hele dag vrij, en vrijdags heb ik de eerste twee uur vrij. Moet woensdags alleen wel van half 9 tot half 5 naar school ._.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik elke maandag, al vanaf vorig jaar, elke vrijdag ook ;3 Nou is er ook een woensdag bijgekomen waar ik het eerste uur vrij heb :Y)
    En vandaag had ik nog geen school, morgen pas [a]


    Scream for mercy!

    Dat had ik bij m'n vorige rooster wel. Maar nu heb ik op vrijdag de eerste twee uur vrij en ben ik maandag om 10 voor 2 uit.
    Dat rooster heb ik al een tijdje. Echt lekkerrr. :')


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Ik had vandaag wel lekker laatste uur uitval (':


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    ooh, dat wil ik ook o.O ik had dat 2 jaar geleden. Nu heb ik geen een 1e uur vrij ><


    Destroy what destroys you.

    Ik heb nooit een uur vrij o.o


    Happiness hit her like a train on a track

    Ik heb dinsdag en vrijdag het eerste uur vrij! Eerst had ik op maandag de eerste drie uur vrij, maar dat veranderde helaas.


    rules don't stop me

    mijn rooster is echt ERG -___- ik haat het..
    maandag tot 3 uur
    dinsdag tot 3 uur
    woensdag tot 5 uur (jaa echt waar :( niet normaal eigenlijk,ben pas thuis als het donker is en wij gaan altijd om5 uur eten O_O)
    donderdag tot 4 uur
    vrijdag tot 12 (het enige wat ik chill vind xD)
    maarja en dan Nooit het eerste uur vrij :( en nooit uitval(nou niet bij mijn klas U_U bij andere klassen vallen vaak veel uren uit ofzo),omdat onse school 'speciaal toezicht heeeft ofzo'
    :( :'(
    Maarja mag ik jouw rooster dan even stelen lenen (A) xD


    Without the Darkness,we can be blinded by Light