• De stelling van vandaag luidt:
    De kleuren rood en roze vloeken

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    nerveus schreef:
    Hangt ervanaf welke roze en rood je combineert. Maar de standaart kleuren van rood en roze, vloeken wel.


    One Day you'll remember me...

    niet mee eens


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ja, vreselijk erg.
    Maar vloekende kleuren zijn hipp! <3
    Behalve die twee dan =D


    Has no one told you she's not breathing?

    mee eens!


    Mensen veranderen niet, je leert ze alleen beter kennen

    nerveus schreef:
    Hangt ervanaf welke roze en rood je combineert. Maar de standaart kleuren van rood en roze, vloeken wel.


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Mijn profiel is me rood en roze. :P


    Carpe Diem

    eens


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

    mwaa ligt eraan..

    ja, bij de meeste dingen wel!! bij een paar dingen niet :P kan alleen ff zo snel niet bedenken wanneer niet..


    And i wish that i could say, how i miss you every day, but its foolish to prefer the easy way..

    Iemand met rood haar kan geen roze dragen maar een rood met roze trui kan weer wel.
    Bijde


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    NenaKerner schreef:
    Idd zoals JoJudicious zegt. Ligt eraan waar je het mee combineert en op wat voor manier.


    Get back motherfuckerz'

    Nogal.


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Helemaal mee eens


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    Als je ze samen zou doen wel maar als je ze nu met zwart apart doet denk ik niet meer


    Queen of Hell is my name

    nerveus schreef:
    Hangt ervanaf welke roze en rood je combineert. Maar de standaart kleuren van rood en roze, vloeken wel.