• Eerst en vooral, ik weet niet of dit wel juist staat.
    Mijn moeder heeft gewoon weg in mijn gsm gezeten. En dat weet ik omdat ze iets vroeg over wat ze enkel zou kunnen weten als ze mijn berichtjes had gelezen, en nu ben ik echt pissig. >.<

    Nou ja, gebeurt dat bij jullie ook wel eens en hoe reageer jij dan? Ik nam gewoon mijn gsm en ging boos naar boven. :3


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Jezus.

    Ik denk niet dat mijn moeder het al gedaan heeft ( ze kan niet met een gsm werken), maar het is echt wel rot van haar.

    Mama's...


    ~I'm a Rebel on a Mission.~

    Mijn ouders kijken nooit in mijn spullen. Dat vinden ze niet netjes. Ik zit ook niet in hun spullen.
    Ik vind dat je moeder dat niet mag doen (cat)


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Wij respecteren elkaar privacy :') dus mijn moeder zit niet in mijn GSM.
    Btw; eigenlijk heeft jou moeder dat recht wel, sinds je -denk ik- nog geen 18 bent?

    Mijn mobiel bewaak ik dag en nacht, dus daar krijgt ze de kans niet voor.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Had ze daar soms een reden voor? Dan kan ik het nog begrijpen, maar anders niet. Bovendien vatten ouders (en dan vooral de moeder) dingen heel anders op en denken ze al gauw dat je óf verliefd bent, óf ruzie hebt. :/
    Maar een beetje privacy mag ook wel inderdaad.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Vigilante schreef:
    Wij respecteren elkaar privacy :') dus mijn moeder zit niet in mijn GSM.
    Btw; eigenlijk heeft jou moeder dat recht wel, sinds je -denk ik- nog geen 18 bent?


    Dan nog vind ik dat ze dat niet hoeft te doen. Ik kijk ook niet in de hare.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Als ik mijn dagboek open en bloot op mijn bureau zo leggen, mijn ouders zouden het nog niet lezen. Heb eens een goed gesprek met je moeder over privacy.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Mijn mobiel is mijn leven, ik verstop datding en niemand mag der aankomen ;x en als mijn ouders het wel deden zou ik ze de huid vol schelden en naar boven gaan/


    We can only learn to love by loving.

    Asylum schreef:
    Had ze daar soms een reden voor? Dan kan ik het nog begrijpen, maar anders niet. Bovendien vatten ouders (en dan vooral de moeder) dingen heel anders op en denken ze al gauw dat je óf verliefd bent, óf ruzie hebt. :/
    Maar een beetje privacy mag ook wel inderdaad.


    Nee daar had ze geen rede toe, tenzij ze 'ik loop de hele tijd te smsen' een reden vind. En ze dacht dus dat ik verliefd was. watnietzois


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik heb mijn mobiel altijd bij me eigenlijk. En dan nog interesseert het haar weinig wat ik sms of met wie. En ik heb een slot op mijn kamerdeur, dus ze kan mijn kamer ook niet in. :'3 Maar ik heb toch geen echte geheimen voor d'r.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    ik vind dat niet kunnen Ö
    jij neust toch ook niet in haar gsm ;o


    Magic never ends.

    mijne doet dat niet :O

    Moet je het maar niet laten rondslingeren ? ;3 nenee, maar misschien wou ze iets te weten komen ?

    [ bericht aangepast op 8 jan 2010 - 20:44 ]


    None but ourselves can free our minds.

    Vigilante schreef:
    Wij respecteren elkaar privacy :') dus mijn moeder zit niet in mijn GSM.
    Btw; eigenlijk heeft jou moeder dat recht wel, sinds je -denk ik- nog geen 18 bent?

    Nee.
    Het is zelfs een kinderrecht;
    Elk kind heeft recht op privacy.

    ^^.


    - hoi ;D

    En ontopic;

    Mijn moeder doet dat -gelukkig- niet.


    - hoi ;D