• is dat raar dat ik op bill kaulitz ben??

    vroeg eht me af want op school lopen ze dom te praten over hem van dat hij miojn reed is dat isis egt vage opmerking maar ach!!

    xx


    Ivar Oosterloo.

    ik vind het best raar.. Omdat je hem niet echt kent en waarschijnlijk verliefd bent op het beeld dat je van hem in je hoofd hebt. En dat waarschijnlijk niet de realteit is.. x'D

    [ bericht aangepast op 9 jan 2010 - 14:17 ]


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    sorry maar misschien moet je tog echt wat duidelijker schrijven want ik snap er helemaal niks van :X


    I solemny swear i am up to no good

    Nouja, kijk, mensen vinden het raar omdat je hem niet echt kent. Ze vinden het waarschijnlijk ook raar omdat ze hem niet zo geweldig vinden.


    Life is hard and then we die

    natuurlijk is dat niet raar. ik ben dr zelf ook op geweest totdat ik een vriend kreeg! en als jij jezelf er gelukkig bij voelt moet je gewoon verliefd blijven op Bill ^^

    wat jij allemaal schrijft is inderdaad een beetje raar (; maar verliefd zijn op Bill niet.


    Cowards die many times before their deaths.

    verliefd zijn op het beeld wat je creeerd in je hoofd. dat is niet raar ! maar vergeet niet dat hij de wereld over reist en jou waarschijnlijk niet kent. dus in plaats van wegzwijmelen bij een poster.
    kun je beter wegzwijmelen van een jongen in je omgeving :Y)


    letscrawlback- to the love we used to have.

    BunnyBite schreef:
    verliefd zijn op het beeld wat je creeerd in je hoofd. dat is niet raar ! maar vergeet niet dat hij de wereld over reist en jou waarschijnlijk niet kent. dus in plaats van wegzwijmelen bij een poster.
    kun je beter wegzwijmelen van een jongen in je omgeving :Y)



    ja dat si wel waar maar ik ken geen leuke jongen uit de buurt :$

    xx


    Ivar Oosterloo.

    Eigenlijk wel, vind ik. Je mag gerust verliefd zijn maar meestal als ik aan iemand vraag: waarom vind je hun leuk?!
    Dan weten ze niet precies wat ze moeten zeggen.

    En ik snap niet wat mensen in hun zien. Ze kleden zich raar en hun haar.... :S En dan ook nog eens al die verhalen. Maar jha dat is mijn mening. En daar moet je niet boos om worden want iedereen mag zijn eigen mening uiten

    Ik weet wat je bedoelt..
    En het is in eerste opzichte neit raar.
    Maar zorg dat je de realiteit er niet in verliest.
    Want je weet vast zelf ook wel, dat het niks gaat worden..
    *sorry als dat bot klinkt,, Maar het is wel zo.. ;x*


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik denk dat je dan verliefd bent op zijn uiterlijk en verschijning. (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik snap het niet precies, je typt nogal onduidelijk :$


    Alis volat propriis.

    ankeaddicted schreef:
    ik vind het best raar.. Omdat je hem niet echt kent en waarschijnlijk verliefd bent op het beeld dat je van hem in je hoofd hebt. En dat waarschijnlijk niet de realteit is.. x'D