• Ik zit heel erg te twijfelen wat ik wil worden later. Ik kan advocaat worden en psycholoog maar ik kan niet kiezen. Het duurt ook nog wel 5 jaar voordat ik definitief moet beslissen, maartoch xd

    Wat zouden jullie kiezen?


    I'd rather go naked than wear fur.

    Ik zou Advocaat worden. x'3


    Smiling but close to tears.

    Moet je zelf weten. Maar ik zou psycholoog doen, dan.

    Meid, je hebt nog tijd genoeg om daar over na te denken. Dat kunnen wij niet voor je beslissen ;)


    ars moriendi

    Ik wil advocaat worden, maar wat jij moet kiezen, ligt volledig aan jou! (:


    Never run out of reasons to smile...

    Dat kunnen wij niet voor je beslissen joh. :'D
    Maar mijn voorkeur gaat naar psycholoog.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ja, ik weet dat het mijn keuze is, maar ik ben benieuwd wat jullie zouden kiezen : )


    I'd rather go naked than wear fur.

    psycholoog
    maar dat wil ik sowieso worden:P
    en meid, geloof me, de kans dat je in die 5 jaar nog 10 keer veranderd qua banenkeuze is heel groot
    Dus maak je er niet te veel zorgen over
    xoxo
    N


    Why don't you break my heart

    Ik wil zelf psycholoog worden, maar ik kan niet voor jou kiezen wat de beste keuze is.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Psycholoog!


    Some people make the world special just by being in it

    Ik heb ook zitten twijfelen tussen die 2 beroepen en ik zou liever psycholoog willen worden, maar het is wel zo dat er op dit moment een overschot is aan net afgestudeerde studenten psychologie. Dus het is wel moeilijker om als psycholoog een baan te vinden.
    Pfft, ik vind het sowieso al veel te lastig om een studie te kiezen. Tegenwoordig is er gewoon teveel keus.


    I clicked my heels and wished for you.

    Ik twijfel voor mijn vervolgopleiding tussen recht en psychologie. Dus eigenlijk twijfel ik ook tussen die twee jobs (: Ik zou voor advocaat gaan, want psychologen vinden heel moeilijk werk. Het is maar een tip =P


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Psycholoog (flower)


    Got another point of view in all the things I wanna do, I'm not stupid I'm not blind. Just don't wanna waste my time.

    Psycholoog :')
    ik wou dat eerst ook, maar toen koos ik voor toerisme .

    [ bericht aangepast op 9 jan 2010 - 21:27 ]


    Life begins at the end of your comfort zone

    Psycholoog.


    Protège moi de mes désirs.

    Als je rechten wilt studeren en naar Australië wilt, zou ik wel eerst nakijken of je diploma daar ook geldt. Want anders heb je hier een hele lange/dure rechtenstudie gevolgt en is het daar niet geldig. Je moet er namelijk ook aan denken dat daar andere wetten zijn.


    If you want me to listen, whisper...