• Degene die mijn topic hebben gelezen over dat ik gedrogeerd ben snappen dit beter.

    Nu weet ik wie mijn echte vriendinnen en vrienden zijn.
    Heel veel zijn raar of afstandelijk gaan doen.
    En ik had nog ruzie met mijn vriend.
    Nu heb ik met 2 vriendinnen knallende ruzie.
    En ik ben zo bang voor de zwangerschapstest die ik moet doen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Agh meiske tog : O
    Als er iets kun je altijd tegen me praten, wat vervelend allemaal


    The Truth is always merciless

    Ahw, je kan altijd naar mij toe komen hè - Joh, hoezo ik val in herhaling? --'

    :\ Ja. Ik weet niet zo goed wat ik hier op moet zeggen. Ik vind het rot voor je dat dit allemaal zo loopt.. en sterkte ermee! <3

    Ghostwriter schreef:
    Agh meiske tog : O
    Als er iets kun je altijd tegen me praten, wat vervelend allemaal


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ik had je topic gelezen. Ik vind het echt erg voor je!
    Ik zou zoveel mogelijk met die ene vriendin die er toen bij was blijven praten. Of naar haar toegaan enzo. Jullie staan er niet alleen voor.

    Sterkte nog! (flower)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik weet het wel.
    Maar toch, it's fucked up.
    Maar gelukkig is het met mijn vriend al goed.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Lieverd, ik weet echt niet wat er aan de hand is, ik heb een hoop gemist geloof ik. Maar veel sterkte en het is beter te weten wie je echt vriendinnen zijn en wie niet. <3


    -

    Everlasting schreef:
    Lieverd, ik weet echt niet wat er aan de hand is, ik heb een hoop gemist geloof ik. Maar veel sterkte en het is beter te weten wie je echt vriendinnen zijn en wie niet. <3


    Nou, dit.
    En ik weet dat je er voor me bent. (H)

    [ bericht aangepast op 13 jan 2010 - 20:48 ]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Lieverd, ik vindt het echt heel erg voor je. Het is gewoon niet normaal. Ik ben er voor je liefje. <3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Decoy schreef:
    Lieverd, ik vindt het echt heel erg voor je. Het is gewoon niet normaal. Ik ben er voor je liefje. <3


    Dankjewel schat. <333


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik heb het gelezen,en GHB is echt een straf drugs. Of zo kwam het toch over toen ik daar een presentatie voor moest doen. Je weet nu inderdaad wie je vrienden zijn en wie niet. En het is verschrikkelijk dat dat gebeurt is.Ik kan niet zeggen,van 'vertel maar als er iets is',want ik ken je niet. Maar sterkte!<3

    Backstabber schreef:
    (...)

    Dankjewel schat. <333

    Geen dank liefje, daar zijn vriendinnen voor. <3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Omg, lieverd! Wat erg! Ik wist helemaal van niks en ben vrolijk mijn verjaardag aan het vieren! Ik ben er voor je meis, ik meen het, ik houd van jou <3


    -

    > Verplaatst naar 'Relatie'.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Hier ben ik toch wel even stil van! Ik weet niet goed wat zeggen. Ik vind het echt heel erg voor je. Heel veel sterkte! <3


    Listen to what we're not saying..