• Hey Anouk,

    Lang geleden joh.
    Je ziet er goed uit.... en bent wel veranderd.
    Een gelukkig nieuwjaar nog voor jou.
    ;)


    Ik ben na leerjaar 2 (ik zit nu in leerjaar 4) verhuisd naar Raamsdonksveer, eerst woonde ik in Tilburg. Deze leraar heeft mij SOVA training gegeven en opzich hebben we een hele goede band. In het begin van de 3e heb ik een nieuwe hyves aan gemaakt omdat ik helemaal overnieuw wilde beginnen, ik heb namelijk nietzo een leuke tijd gehad in Tilburg. Maar ik wilde dus geen oude vrienden daarop, ik vertelde hun dus ook niks. Behalve echt hele goede vrienden. Maar gisteren kreeg ik dus een beetje spijt, ik vond sommige toch best wel aardig enzo. Dus ik logde in op mijn oude account en stuurde een bericht naar iedereen dat ze mijn nieuwe hyves moesten toevoegen als ze dat wilde. Die ex-leraar deed dat dus ook en ik kreeg vandaag dus dat berichtje. Mijn vriendin vind dat dus heel erg fout en vind hem een pedo, wat jullie? O.o

    [ bericht aangepast op 10 jan 2010 - 20:35 ]


    -

    ik vind eigenlijk wel een beetje hetzelfde als je vriendin xD het is gwn raar,maarjah loop nu niet te hard van stapel het kan gwn als compliment dienen. je hebt gewoon leerkrachten die liever wat vriendschappelijker omgaan dan met leerlingen dan dat het allemaal zo stijf loopt
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Het is wel een beetje raar. Hou hem even een tijdje in de gaten, kijk of je nog meer van dat soort mailtjes krijgt.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    RepentRepent schreef:
    Misschien wilt hij inderdaad gewoon vriendelijk zijn, maar ik vertrouw het toch niet. (':

    Blondiepants schreef:
    Ik vind er eigenlijk helemaal niets raar aan, het is gewoon lang geleden dat hij je nog gezien heeft en vind dat je er goed uitziet en wenst je voor de rest een gelukkig nieuwjaar. Niets vreemds aan ;)


    I've got you to make me feel stronger.

    ik vind het niet zo raar hoor ^^

    hij kan dat zeggen van je ziet er goed uit omdat je er gewoon gezond en zo uit ziet.

    ja ik wou het ff anders zeggen maar ik kan het niet echt uitleggen :X


    I solemny swear i am up to no good

    Ieks!
    op welke school heb jij gezeten?


    rules don't stop me

    Ik vind het normaal...


    You are beautiful, you are love.

    Pedo. xD


    The economy is suffering, let it DIE!

    Vreemd vind ik het niet. eerlijk best wel normaal en begrijpelijk omdatr hij ook veel van je weet enz.


    We can only learn to love by loving.

    Blondiepants schreef:
    Ik vind er eigenlijk helemaal niets raar aan, het is gewoon lang geleden dat hij je nog gezien heeft en vind dat je er goed uitziet en wenst je voor de rest een gelukkig nieuwjaar. Niets vreemds aan ;)


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Mensen die John heten zijn altijd raar Oo
    Nee serieus,
    ik weet niet? Maar ik denk dat het gewoon aardig bedoelt was.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Chased schreef:
    Mensen die John heten zijn altijd raar Oo
    Nee serieus,
    ik weet niet? Maar ik denk dat het gewoon aardig bedoelt was.
    mijn oom heet John.


    We can only learn to love by loving.

    Enigma schreef:
    (...) mijn oom heet John.


    En is die raar? ^.^

    (':


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Blondiepants schreef:
    Ik vind er eigenlijk helemaal niets raar aan, het is gewoon lang geleden dat hij je nog gezien heeft en vind dat je er goed uitziet en wenst je voor de rest een gelukkig nieuwjaar. Niets vreemds aan ;)


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.