• Hey poeperkes,
    Welke kleur eeft ulle kamer?
    Die van mij wit maar die word binnenkort knalroze! xD zie er al naar uit dat hij roze word. Het enigste wat ik er jammer aan vind is dat ik al mijn TH posters in de vuilnisbak moest gooien! :(


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    mijn is wit met lichtblauw en paats
    en ik vind hem best cool(cool)
    alleen het behang is inmiddels een beetje onzichtbaar door alle posters:$


    I am an idiot, I move.

    Geel met donkerblauw, maar er hange ook poster en foto's ee kaartjes en al er in..


    It's all for you, my butterfly.

    Mijn hout kleur, en 2 gele muren-_- Ik mag id niet verven omdat die veel te groot is-_-
    Ma ik heb kleurrijke meubels en mooi muurstickers dus da valt nu ni zohard op^^


    Get outta my head!

    Roze, xD


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    De mijne nu nog geel oranje en groen xD
    Maar ik ga hem binnenkort, nog deze vakantie, schilderen in amthist(grijs-zwart), halffelgroend en nog iets

    Ik moest mijn posters weggooien omdat mijn mama ze niet meer mooi vond ze vind TH helemaal niet goed en ze vind het verschrikkellijk dat ik er fan van ben dus ik zal nooit naar een optreden van hun kunnen gaan dus ze ook nooit in het echt zien. Mijn papa vind hetzelfde als mijn mama dusja en mijn zus is een TH hater! :(

    omg
    dat is echt
    zoooooooooooooo triest U_U
    Ik wil mijn ouders het liefst wel aan je uitlenen ^_^


    I recycle my thoughts.

    Blauw, en posters. maar ik mag hem verfen en ik mag binnen kort weer een kamer bij men ma in gaan richten, als ze ene huisje krijgt.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Zwart en blauw.

    Owjah en hier en daar wat grijs en veel CD's aan de deur xD.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Lila met licht geel en natuurlijk TH posters:D

    Roze
    maar hangen posters dusja


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ene kant Rood, andere kant zilver grijs.

    Die korte muren lichblauwachtig


    I Can Be Your Hero, Baby <'33

    Ik weet het zelf niet :P vol gehangen met posters


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik moest mijn posters weggooien omdat mijn mama ze niet meer mooi vond ze vind TH helemaal niet goed en ze vind het verschrikkellijk dat ik er fan van ben dus ik zal nooit naar een optreden van hun kunnen gaan dus ze ook nooit in het echt zien. Mijn papa vind hetzelfde als mijn mama dusja en mijn zus is een TH hater! :(


    mijn ouders vinden het ook erg maar ik mag wel een posters ophangen. ik mocht dus ook niet naar concerten maar ben stiekem gegaan met me zus. (ze is al getrouwd dus al uit huis) en ik zei dat ik bij haar ging logeren en toen ben ik 14 juni naar Th geweest (A)


    C&#1103;&#1091;&#961;&#1090;&#953;C&#945;&#8467;

    donkergrijs en Rood :D
    en met graffitti in het zwart het logo van TH (A)


    Erase and Replace

    Mijn roze met zilver maar me nieuwe flashy pink and black :3


    I do not hook up.