• De stelling van vandaag luidt:
    De jongen moet het meisje verkering vragen, en niet andersom.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ik denk dat het echt helemaal niet uit maakt wie wie vraagt, zolang ze het maar menen..


    ._.-*-._.-*._.-*-._.-*._.-*-._.-*._.-*-._.-*._.-*-._.-

    Jah wat Poynter zegt! maatk niet uit wie maar je moet het wel menen


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Ze doen het gewoon allebei niet en dan kussen ze en dan gaan ze er maar van uit dat ze verkering hebben :Y) Want het klinkt serieus dom als iemand je vraagt 'Wil je met me?':9~


    All was well.

    Magnifique schreef:
    Ze doen het gewoon allebei niet en dan kussen ze en dan gaan ze er maar van uit dat ze verkering hebben :Y) Want het klinkt serieus dom als iemand je vraagt 'Wil je met me?':9~


    Hope goes lost but never dies.

    Mee eens. IK durf dat nooit zo goed en het is romantischer. Maar ja, je kan eeuwen gaan wachten voordat je droomboy je eindelijk vraagt.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Het is wel romantischer, maar eigenlijk maakt het niks uit. :Y)


    -

    Dat maak niet uit, vind ik.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Magnifique schreef:
    Ze doen het gewoon allebei niet en dan kussen ze en dan gaan ze er maar van uit dat ze verkering hebben :Y) Want het klinkt serieus dom als iemand je vraagt 'Wil je met me?':9~


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Dat hoeft niet, want misschien durft de jongen echt niet, omdat hij het niet zeker weet of het meisje hem ook leuk vindt, en als het meisje het dan vraagt, valt er een last van z'n schouders zegmaar? (krul)


    Smiling but close to tears.

    Ik vind dat eigenlijk wel zo, want ik durf het niet. :Y)


    dress me, i'm your mannequin.

    Onzien.Wat maakt het wie het vraagt(als ze het al vragen wand dat is altijd een heel dillemma)


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    jackstrify schreef:
    Het is wel romantischer, maar eigenlijk maakt het niks uit. :Y)


    you were born original don't die as a copy

    Zo gaat het in sprookjes ja, ik ben degene die altijd de eerste stap zet. Dus niet waar.


    your eyes are like stars in the night.

    Eens, ghéhe (a)


    Some people make the world special just by being in it

    jackstrify schreef:
    Het is wel romantischer, maar eigenlijk maakt het niks uit. :Y)