• Ik had een paar weken geleden op tmf.nl bij de video "This is It" van Michael Jackson gezegd wat ik van de video vond en van MJ zelf, waarin ik ook zei dat ik het een beetje overdreven vond dat je elke dag MJ op tv zag. Hiermee bedoelde ik niets negatiefs en het laatste wat ik wilde was fans hiermee boos maken of wat dan ook. Nu log ik net weer even in op dat accout en krijg ik een bericht van een of andere MJ fan die dus waarschijnlijk mijn reactie had gezien;

    ee bitch moet jij eens luisteren ik heb speciale geregistreerd om jou dit te zeggen hoe the fackkkk kan je zeggen te over dreven vriend wtf denk je wel niet levenloze ghotic hoer hoe meer hoe beter om michael jackson te luister er klopt iets niet in je hooffd gewoon iets wat niet hoord in de lege hoofd van jou maarja dat ben ik al gewend bij ghotic megooltjes

    hij is de beste die er is ja dus een megool die mental troep loopt te gillen is niet beter komt niet een in de buurt

    michael jackson ik de beste ter wereld en ik blijf het zeggen ik blijf het zeggen als ik nu overdrijf kan je lkkr het grafje in van je vader vuile hoer

    ga maar lkkr geeste oproepen ofzo of je zelf snijden dat doen jullie toch altijd


    En dan denk ik bij mezelf; ik zeg alleen m'n mening, weet je. Ik doe verder niks en beledig hem toch niet, ik heb gewoon mijn mening gezegd en het feit dat ik niets met MJ heb speelt er misschien ook een rol in, maar vinden jullie dit normaal? Ik bedoel, ik ken die hele gast niet en je mag best weten, ik tril hier en jank bijna, al helemaal toen ik dat 'als ik nu overdrijf kan je lkkr het grafje in van je vader vuile hoer' las, werd ik gek. Ik ben boos en beledigd, maar ik voel me er echt vreselijk door, iemand tips?


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Dat kind is compleet GESTOORD in d'r hoofd.
    Echt serieus waar... fan, okée.. maar dit is gewoon ziekelijk hoe zij doet! :S


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    WHAHAHAH, gewoon om lachen, zoals ik :')
    Dat is toch grappig, dat ze je mening nergens op vinden slaan en toch zooooo veel moeite doen om je zo uit te schelden :')


    I don't need words to feel those lips.