• Ik haat mijn leerkracht frans echt. Hij heeft zo hard een pik op mij. Dan zei hij dat ik wat moest schrijven op het bord en ik zei gewoon dat ik die niet wist, "Naart bord gye, dan kunnen we nog eens goed lachen" antwoord hij dan. En dan zit hij me heel de tijd belachelijk te maken. Niemand lacht er mee, enkel hij, maar dan nog. Ik moest een hele les antwoorden en dan was hij zo bezig van "Oei, ze is echt kwaad" lacht hij er nog eens stom bij enzo. En zo 2 lessen vandaag. Man, ik kon het niet laten om in 't school te huilen. Hij gaat echt te ver.

    Edit: Nick, een jongen uit mijn klas is naar onze klastitularis geweest en heeft alles verteld. Zij is naar de directrice geweest en daar moet ik maandag nu langs. Mijn leerkracht frans krijgt wrs een waarschuwing. Ghéhe. En als hij nog verder zal doen dan gaat mijn papa naar hem toe.

    Edit; Ik ben naar de directrice geweest vorige week, en nu doet hij verdacht vriendelijk. Ghéhe. Was hij in de les bezig dat ik goed bezig was enzo. Tis best voor hem dat hij vriendelijk doet, anders ga ik weer klagen hoor! (Aa)

    :Y)

    [ bericht aangepast op 3 feb 2010 - 14:23 ]


    Some people make the world special just by being in it

    Rolemodel schreef:
    Is da de Poortmans of hebe jullie een andere voor Frans ? ;o

    Jaaaaah, de Poortmans :'D


    Some people make the world special just by being in it

    Perry schreef:
    (...)
    Jaaaaah, de Poortmans :'D

    ah ;p dieje is wel stom soms. Die geeft kei veel huiswerk xd
    en dieje heeft bijna mijn spiegeltje afgepakt ö & nu kijkt diej elke les of da in mijn pennenzak zit. -.-'


    None but ourselves can free our minds.

    Rolemodel schreef:
    (...)
    ah ;p dieje is wel stom soms. Die geeft kei veel huiswerk xd
    en dieje heeft bijna mijn spiegeltje afgepakt ö & nu kijkt diej elke les of da in mijn pennenzak zit. -.-'

    Oh, kvind die van huiswerk wel meevallen eigenlijk. En sukkel man. Nuja, hij hoopt stiekem dat jou spiegeltje er in zit. Zodat hij kan zien hoe mooi hij is -kuch kuch- en dik ! Dien is ne keer door ne stoel gezakt en niemand kwam dien helpen :'D


    Some people make the world special just by being in it

    @de edit: You go girl (cool)


    Life is hard and then we die

    Perry schreef:
    (...)
    Oh, kvind die van huiswerk wel meevallen eigenlijk. En sukkel man. Nuja, hij hoopt stiekem dat jou spiegeltje er in zit. Zodat hij kan zien hoe mooi hij is -kuch kuch- en dik ! Dien is ne keer door ne stoel gezakt en niemand kwam dien helpen :'D

    hahaha da's wel gepest. Ik zou mij kapotlache moest ikd a zien. =D


    None but ourselves can free our minds.

    Edit ..


    Some people make the world special just by being in it

    wat een klootzak
    sla hem in elkaar!


    I never dream of being a superhero and fighting evil, 'cause in my dreams, i'm often the bad guy