• Welke vinden jullie leuker? De Twilight saga of Zielen? Beide geschreven door Stephanie Meyer, Zielen kwam tegelijk uit met de Nederlandse versie van Elipse.
    Ik vind stiekem Zielen leuker :') Jammer dat het maar 1 boek is, en geen serie. Ben wel nog Twilight fan hoor!

    Edit: Owja, als je niet door de eerste bladzijdes van Zielen heen raakt, gewoon doorlezen, het word vanzelf duidelijk ;)

    [ bericht aangepast op 20 jan 2010 - 20:17 ]

    Ik had hier al een topic over. (nerd)
    Zielen is vééééél beter.

    Boulevard schreef:
    Zielen!
    Het is mijn lievelings boek! Stephanie Meyer kan echt goed schrijven. Maar stiekem is Zielen veel beter dan de Twilight serie :X

    EDIT:
    In het begin is het inderdaad en moeilijk, maar als je verder leest gaat het ineens super vlot. Heb meer dan 300 pagina's op 1 dag uit gelezen, heb me in de tuin gezet en begon te lezen xD

    Ja, bij mij ook zo ongeveer. Deed er wel iets langer over, maar mn huiswerk leed er wel onder
    -fluit-

    ik moet Zielen nog lezen maar hij lijkt me wel leuk . ;3

    Absoluut Zielen

    Krullerd schreef:
    (...)
    Ja, bij mij ook zo ongeveer. Deed er wel iets langer over, maar mn huiswerk leed er wel onder
    -fluit-


    Ik heb hem gelezen toen het vakantie was, of was het weekend? Ik weet het niet meer ik weet alleen dat ik een hele dag tijd had en dat ik bij mijn pa in de tuin ben gaan zitten met mijn boek, en toen het zonnetje weg ging ben ik maar naar binnen vertrokken om verder te lezen

    Ps: Als je een boek leest buiten en je hebt een hond, dat werkt NIET goed samen :Y)


    Live life limitless.

    Ja bij mij was het ook in de vakantie, maar mijn moeder denkt dat dat de beste periode is om je huiswerk te doen. En ik had nog 4 dagen vakantie toen ik ineens hele dagen dat boek ging lezen.. hoewel mn huiswerk nog niet af was. Was wel vervelend :'D

    Nou ik las binnen en ik heb geen hond, en dat werkt dus wel x'D

    Krullerd schreef:
    Ja bij mij was het ook in de vakantie, maar mijn moeder denkt dat dat de beste periode is om je huiswerk te doen. En ik had nog 4 dagen vakantie toen ik ineens hele dagen dat boek ging lezen.. hoewel mn huiswerk nog niet af was. Was wel vervelend :'D

    Nou ik las binnen en ik heb geen hond, en dat werkt dus wel x'D


    Huiswerk en vakantie gaan zo hard niet samen!
    Heb vorig jaar tijdens de krokusvakantie (1 weekje maar >.<) drie hele dagen aan de pc gezeten omdat ik een k*t opdracht voor Nederlands moest doen (heb het in een powerpoint gedaan)
    Maar wat hebben ouders toch met : Vrije tijd dient voor huiswerk >.<


    Live life limitless.

    Ik heb TWS al gelezen, en ben nu bezig in Zielen.
    Maar het is een mooi verhaal, ben bijna in het midden. (:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Zielen ligt nog steeds op me te wachten.


    Just a simple "I love you" (:

    Ik ga voor Zielen.
    In het begin denk je echt: Waar the hell gaat dit nou over? Maar als je verder leest begin je het steeds beter te begrijpen. Het verhaal is super mooi en ook gewoon tijdloos.


    Music is the new sex

    Ik ga zielen nog lezen (:


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Hopeless schreef:
    Ik heb Zielen nog niet gelezen, dus ik ga momenteel voor Twilight.

    Ik heb ze allemaal en ik vind ze allemaal niks, dus ik ga ze ook nooit lezen ook niet (krul):Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik heb Zielen hier ergens liggen, maar ik had nooit tijd om het te lezen.
    Ga ik binnekort eens doen. :Y)


    Smiling but close to tears.

    Ik heb Zielen nog niet gelezen, maar ik kwam juist niet door de Twilight-boeken heen. Ik vond ze te saai :'D


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.