• Welke vinden jullie leuker? De Twilight saga of Zielen? Beide geschreven door Stephanie Meyer, Zielen kwam tegelijk uit met de Nederlandse versie van Elipse.
    Ik vind stiekem Zielen leuker :') Jammer dat het maar 1 boek is, en geen serie. Ben wel nog Twilight fan hoor!

    Edit: Owja, als je niet door de eerste bladzijdes van Zielen heen raakt, gewoon doorlezen, het word vanzelf duidelijk ;)

    [ bericht aangepast op 20 jan 2010 - 20:17 ]

    Beamsville schreef:
    Ik heb Zielen nog niet gelezen, maar ik kwam juist niet door de Twilight-boeken heen. Ik vond ze te saai :'D
    Naar 12 bladzijdes ben ik gestopt met lezen, omdat ik het inderdaad te saai en veel te laag vond geschreven qua niveau. En voor iemand commentaar heeft, ja ik ben met de engelse begonnen :Y), dus als het boek me zou liggen zou dat wel een uitdaging moeten zijn geweest eigenlijk.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2010 - 16:56 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Twilight.
    The Host (Zielen in het Nederlands) vond ik niet slecht. Stephenie is nou eenmaal een genie als het gaat om het beschrijven van emoties. Maar los van dat vond ik het veel te lang duren. Hoewel het scifi-verhaal me wel aansprak werd het gebrekkig verteld, veel te langdradig en met een héél irritant open einde. Er zat geen goed plot in, geen character development, etc.
    De Twilight-saga mag qua plot dan ook niet echt een juweeltje genoemd worden, maar het is zodanig verteld dat je meevoelt met de personages. En ik blijf een puber, dus al die hormonen dragen ook wel hun steentje bij :P


    Tell me no stories and I'll tell you no lies.

    Ik heb zielen nog niet gelezen, ben nog bezig in Breaking Dawn.. maar als ik die uit heb ga ik twilight, new moon & eclipse in het engels lezen want heb ze alleen in het Nl gelezen.

    als je zielen leuker vind moet je die lezen.

    xx c


    blond,blauw ogen, 1.68

    Elphaba schreef:
    Ik heb Zielen nog niet gelezen, dus ik ga momenteel voor Twilight.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Zielen is Zo COOL!!!
    SUGOI!!!


    stay Nyappy

    eerlijk vind ik zielen wel een beetje leuker maar blijf tog twilight-obsessed en nu ook zielen-obsessed xD


    Change, the only good thing in this world.

    Ik heb alleen het begin van The Host gelezen [Zielen in het engels dus], maar ik vond het een beetje apart.. Dus ik moet hem nog verder lezen.. :'D


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Ik wil Zielen nog lezen dus ik weet het niet.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik ken Twilight, nooit gelezen, Gedwongen een van de films gekeken x'].
    En Zielen nog nooit van gehoort..


    We Are Slaves Of The Night - Darren Shan

    Gabbana schreef:
    Twilight, heb Zielen nu al maanden en ik geraak maar niet door de tekst. :')


    All was well.

    Ik ga zielen morgen kopen, denk ik.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    I love Twilight, maar zielen ook.
    Ik vind ze even goed.
    (BTW, er komt nog een vervolg op zielen)
    Xx


    I'm the Poke-Kami, muwahaha!! XD

    allebei ik lees ze allebei. en ik heb ze!

    Beide zijn super !!! ^^


    But love's a malady without cure