• Vandaag was de eerste dag van onze SE-week. het vijfde uur hadden we Nederlandsproefwerk (voor mij trouwens het enige proefwerk dat ik niet helemaal verpest heb).
    Onze lerares had heel netjes opgegeven wat me moesten leren. Doet ze opeens allemaal andere dingen in het proefwerk o_O
    En dan verwacht zíj van óns dat wíj dat píkken?
    Als ik door die opdrachten een slecht punt heb, gaat ze dood ><'

    Ben ik de enige met zulke kut verschrikkelijke docenten?


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    UNCOMMON schreef:
    Nee Anouk, geloof me :3

    Zullen we die docenten dan maar gewoon vermoorden? (duivel)

    Dude, zij is nu al twee lessen uitgevallen en zo krijgen we niet eens één van de twee hoofdstukken af die we voor de volgende SE-week moeten doen. Achterlijk mens dat ze is.
    -hoopt dat ze vrijdag ook uitvalt-


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Je bent niet de enige. Doet mijn wiskundeleraar ook altijd. PW kansberekening? krijgen we PW formules... zit toch een duidelijk verschil in zou je zeggen...


    You'd better lose yourself in the music <3

    Kun je niet bij een afdelingsleider of andere leraar klagen?


    I clicked my heels and wished for you.

    Bravery schreef:
    Kun je niet bij een afdelingsleider of andere leraar klagen?

    Volgens mij is onze coördinator al langer op zoek naar een reden om haar te ontslaan. Die twee hebben altijd ruzie!
    En we hebben ook al bij onze mentor geklaagd, maar ik denk niet dat het veel zou uitmaken. Dat mens is hopeloos.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Thingies schreef:
    (...)
    Volgens mij is onze coördinator al langer op zoek naar een reden om haar te ontslaan. Die twee hebben altijd ruzie!
    En we hebben ook al bij onze mentor geklaagd, maar ik denk niet dat het veel zou uitmaken. Dat mens is hopeloos.

    Mag je die docente verder wel en kan ze verder wel goed lesgeven?
    Want als dat niet zo is, zou ik er eerlijk gezegd weinig problemen mee hebben om die coördinator een extra reden te geven.
    Als ze verder wel goed is, lijkt het me inderdaad niet zo slim/aardig. Is er verder ook geen vertrouwenspersoon of iets dergelijks om mee te praten?


    I clicked my heels and wished for you.

    Bravery schreef:
    (...)
    Mag je die docente verder wel en kan ze verder wel goed lesgeven?
    Want als dat niet zo is, zou ik er eerlijk gezegd weinig problemen mee hebben om die coördinator een extra reden te geven.
    Als ze verder wel goed is, lijkt het me inderdaad niet zo slim/aardig. Is er verder ook geen vertrouwenspersoon of iets dergelijks om mee te praten?

    Ze is een waardeloze docente, dat is een feit. Dat hebben we ook al gezegd tegen onze mentor en die zou met mensen gaan praten. Maar die docente is altijd al zo geweest en er is al vaker over geklaagd, maar ze veranderen er helemaal niks aan.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Detain schreef:
    Omg ><'
    Das egt kut als ze dat doen


    None but ourselves can free our minds.

    hadden wij in de klas ook,
    nu had ik veel gegokt en gelukkig nog een net 6je gehaalt maar ik had heel goed geleerd en had makkelijk een 8 ofzo kunnen halen:@


    Haters make me Famous

    Thingies schreef:
    (...)
    Ze is een waardeloze docente, dat is een feit. Dat hebben we ook al gezegd tegen onze mentor en die zou met mensen gaan praten. Maar die docente is altijd al zo geweest en er is al vaker over geklaagd, maar ze veranderen er helemaal niks aan.

    Nou, dan lijkt het me helemaal niet slecht om het te melden. Erg lullig voor haar, maar als je niet kunt lesgeven moet je wat mij betreft überhaupt niet voor de klas gaan staan.


    I clicked my heels and wished for you.

    dat zuigt.
    wij hebben ook irri leraren:((6)

    dat is heeel kut! Maar je bent zeker niet de enige met zulke kut leerkrachten.. bij mij op school doen ze zulke dingen ook.. of dingen die je dan wel moet leren die er niet in komen, je zou zeggen minder erg.. maar niet als je die dingen dan juist super goed geleerd hebt en die echt kent en de rest maar half.. omdat de rest minder belangrijk was


    Never look back, don't doubt tomorrow.