• Spamt bijna iedereen op het forum. =,= Er is volgens mij zelfs zo'n off-groepje... -.-' Sorry hoor, maar ik ben sowieso tegen die groepjes op Q... en ik bedoel maar, waarom moet je in een groepje zitten ofzo? Net of je dan popu bent ofzo. Kijk, dat bff groepje ofzo, dat kan ik me nogwel voorstellen, maar een speciaal spamgroepje? Dat vind ik overdreven, iedereen kan spammen, of je in zo'n groepje zit of niet, dus het heeft toch geen zin.

    _O_


    I recycle my thoughts.

    Amen voor mezelf. :'D

    Ja man
    ik Amen met je mee =D


    I recycle my thoughts.

    Whihi. :'D De spamboerderij was nog orgineel, maar die is ookal verdwenen geloof ik?


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Ik vind het gewoon zwak. Netalsof ze dú spamking julia inhalen ofzo. AHAHAHAH!

    Lol
    En nu opeens... wil iedereen dat spamking Joelia inhalen (cat)


    I recycle my thoughts.

    En nu zijn ze stil. --'

    In de naam van ElmoAttack, de zoon en de heilige geest. Amen. ^^


    It even took me by surprise

    Nietus


    I recycle my thoughts.

    Lol
    En nu opeens... wil iedereen dat spamking Joelia inhalen (cat)
    Ze proberen grappig te zijn.

    Ja.
    Wie niet (lol)


    I recycle my thoughts.

    Just so you know, spammen zullen we vanaf nu strenger aanpakken.
    Ja, en ook ik ben weer terug van vakantie, helaas voor jullie als het gaat om spammen.
    Het is níet grappig, en een totale tijdsverdoening.

    Just so you know, spammen zullen we vanaf nu strenger aanpakken.
    Ja, en ook ik ben weer terug van vakantie, helaas voor jullie als het gaat om spammen.
    Het is níet grappig, en een totale tijdsverdoening.
    Uhuh, maar weetje? Het gaat mij om die groepjes, dat vind ik zwak, het spammen is wel leuk, maar als er zo'n speciaal spamclubje komt, met nogwel een eigennaar die nog geen 2dagen spamt, vind ik dat gewoon een lachertje.

    En nu reageren die "spammers" niet. --'

    Lol
    Ze zijn eng (cat)


    I recycle my thoughts.