• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Jaimes


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Jaimes
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen:
    Caritate Mansue May - Traitor - OK -
    Augustus Phoenix Simeon - Kodaline


    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.

    -Vervolg op Nightschool, 17 jaar later, het is niet nodig om aan het vorige topic meegedaan te hebben.-

    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2013 - 19:21 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Mijn topics]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Fu Mitshy D:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Hm? :c]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Mijn topics]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Macabre schreef:
    [Hm? :c]


    [Omdat je eerder was dan ik >_<]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    (...)

    [Omdat je eerder was dan ik >_<]

    [Tsja, je kan niet altijd de beste zijn, hè. (joehoe)]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    (...)
    [Tsja, je kan niet altijd de beste zijn, hè. (joehoe)]


    [Pff, niet altijd, zeg gerust nooit in mijn geval :P]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi Jaylin Parker
    Ik rij met mijn porch de parking van het school op. Ik geniet van de snelheid én dan te denken dat ik bang was voor in de auto te zitten 17 jaar geleden. Op de achterbank zitten Tyler en Mayra. Even kijk ik gepijnigd in de spiegel als ik terug zie hoe hard Mayra op Axton lijkt. Ik mag niet meer aan hem denken, jongens zijn speelgoed, dat is alles. Ik was voor hem ook een stuk speelgoed. Ik parkeer de wagen en zet mijn donkere zonnebril op mijn neus. Hallo Cimmeria. Ik ben 17 jaar lang hier niet meer geweest maar nu is het tijd om de strijd aan te gaan met de herinneringen zonder mijn scherm te laten zakken. Ik stap uit en kijk even of mijn kleren goed zitten voor ik mijn tas pak. De koffers laat ik zo wel verschijnen. Tyler en Mayra stappen ook uit. 'Zou tante Leslie hier al zijn?' vraagt Mayra me en ik glimlach lichtjes. 'Wie weet.' Mayra en Tyler lopen dan samen naar het gebouw en ik wacht nog eventjes. Niemand mag weten dat we familie zijn. Daarom heb ik hen ook ingeschreven met de achternaam Crawford.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Macabre schreef:
    [Mijn topics]


    Don't be like the rest of them, darling

    Lucas Booth
    Ik stap de taxi uit en gooi mijn rugzak op mijn rug. Ik haal mijn koffers uit de achterbak en loop dan richting het vreemde gebouw. Eerst maar mijn spullen dumpen voor ik rondkijk, besluit ik en loop rechtstreeks naar binnen. Naar de balie. Of ja het ziet er toch uit zoals de balie. Er staat een hele rij en ik begin aan te schuiven en de mensen te observeren. Dus dit is Cimmeria. Laten we maar hopen op het beste dan. Ik kijk naar de types die je overal tegen komt. Geblondeerde meisjes met make-up en uitdagende kleding, de nerdtypes, de populaire types en zo verder. Misschien kan ik hier vinden wie ik ben.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Wie wil een van mn jonges meeten?


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    Wie wil een van mn jonges meeten?

    [DAMON!]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Damon
    Waar ben ik? Wat is er gebeurt? Deze vragen en meer schoten door mijn hooft. Ik had pijn, overal en ik wist niet hoe het kwa, ik kon amper een stap zetten zonder om te vallen of in te krimpen. Ik verzamelde mijn kracht en liet me verschijnen in het bos achter cimmeria waar ik tegen een boom neerzakte omdat ik gewoon niet meer kon.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Iemand voor Scarletta?]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ik heb Mayra, Tyler en Lucas?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'