• Ugh, tegenwoordig haat ik mijn klas echt (buiten een aantal mensen dan).Er zitten er zo een aantal in onze klas en ze hebben echt op alles commentaar.En als ik dan iets zeg hebben ze daar weer commentaar op, als een vriendin van mij iets zegt hebben ze er weer commentaar op.En wanneer ik en mijn drie vriendinnen beginnen te lachen zeggen ze zo direkt van; Gosh, kinderachtig enz.En één van die vriendinnen is net 15 geworden en als ze dan met ons meelacht zeggen ze zo; Jill, denk eraan ge bent 15.Geen kinderachtig gedoe meer.Like, wtf? Als je lacht ben je kinderachtig ofwat? Goh, en dan hebben ze ook altijd praat tegen leerkracht.Dus het besluit is dat ze denken dat ze stoer zijn maar het eigenlijk helemaal niet zijn.En soms komt de hele klas echt geweldig goed overeen en soms kunnen we echt elkaars ogen uitkrabben, en tegewoordig is het vaker het laatste.Ik word het echt beu in mijn klas --' Sorry, voor mijn gezeur haha.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Dat is bij ons ook zo het geval hoor. (:
    Heeft iedere klas heus wel eens last van.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Saviour schreef:
    Dat is bij ons ook zo het geval hoor. (:
    Heeft iedere klas heus wel eens last van.


    Ugh, ik erger me er echt dood aan °-°


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ik haat zulke kinderen ><'


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Gelukkig ben ik net van zo'n klas af ;o. Nog even doorzetten, maak er het beste van. (:


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Zelfde hier. Ach, er zijn goede dagen en wat mindere. Nog even, en dan zijn we met ze alle klaar. (:


    Save me with your love tonight.

    Utopia schreef:
    Zelfde hier. Ach, er zijn goede dagen en wat mindere. Nog even, en dan zijn we met ze alle klaar. (:



    Ik niet, ik zit waarschijnlijk met die mensen in die klas tot het 6de middelbaar.Ach ja, hopelijk stoppen ze binnekort met puberen..


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Closure schreef:
    (...)

    Ugh, ik erger me er echt dood aan °-°


    Ja ik ook, bij ons is er nu ruzie in de klas en dat is kut. ._.
    Want vorig jaar was de klas echt een hele hechte groep en dat valt nu uit elkaar.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Saviour schreef:
    (...)

    Ja ik ook, bij ons is er nu ruzie in de klas en dat is kut. ._.
    Want vorig jaar was de klas echt een hele hechte groep en dat valt nu uit elkaar.



    Dat is dan weer raar bij mij, deze klas waar ik nu in zit heeft een veel hechtere band dan mijn vorige klas maar toch is er zoveel ruzie en meningsverschillen °-°


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Closure schreef:
    (...)


    Dat is dan weer raar bij mij, deze klas waar ik nu in zit heeft een veel hechtere band dan mijn vorige klas maar toch is er zoveel ruzie en meningsverschillen °-°


    Misschien omdat ze eigenlijk heel de dag door bij elkaar zitten, is bij mijn klas ook eht geval vrees ik, of omdat er nieuwe mensen bij zijn gekomen. -ze hebben mensen van de andere klas bij de onze gezet en daardoor valt de klas uiteen.-


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Saviour schreef:
    (...)

    Misschien omdat ze eigenlijk heel de dag door bij elkaar zitten, is bij mijn klas ook eht geval vrees ik, of omdat er nieuwe mensen bij zijn gekomen. -ze hebben mensen van de andere klas bij de onze gezet en daardoor valt de klas uiteen.-



    Hmmm ja, dat kan misschien wel ..


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Mijn klas is oversekst, ze praten de hele dag over seks (behalve een paar andere)


    You can run but not hide

    Same here. Mijn klas is kut ):

    [ bericht aangepast op 22 jan 2010 - 15:40 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    een dag niet gelachen is ene dag niet geleefd!
    en als kinderen dom doen erover, dta jij lacht met je vrienden enzo.. zijn die kinderen die zeiken erover gewoon levenloos! en moeten ze een leven zoeken!


    I live in myn own Cinderella story .

    Das echt stom :/ Daar moet je dan nog het hele jaar mee..

    Mijn klas is wel heel leuk, iedereen kan met elkaar opschieten en we hebben allemaal lol. :'D


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    ergens herken ik iets.


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.