• Ugh, tegenwoordig haat ik mijn klas echt (buiten een aantal mensen dan).Er zitten er zo een aantal in onze klas en ze hebben echt op alles commentaar.En als ik dan iets zeg hebben ze daar weer commentaar op, als een vriendin van mij iets zegt hebben ze er weer commentaar op.En wanneer ik en mijn drie vriendinnen beginnen te lachen zeggen ze zo direkt van; Gosh, kinderachtig enz.En één van die vriendinnen is net 15 geworden en als ze dan met ons meelacht zeggen ze zo; Jill, denk eraan ge bent 15.Geen kinderachtig gedoe meer.Like, wtf? Als je lacht ben je kinderachtig ofwat? Goh, en dan hebben ze ook altijd praat tegen leerkracht.Dus het besluit is dat ze denken dat ze stoer zijn maar het eigenlijk helemaal niet zijn.En soms komt de hele klas echt geweldig goed overeen en soms kunnen we echt elkaars ogen uitkrabben, en tegewoordig is het vaker het laatste.Ik word het echt beu in mijn klas --' Sorry, voor mijn gezeur haha.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Hadden wij ook, in de eerste. En verlegen als ik was durfde ik toen zowat niks, alleen door die zeikers.


    No growth of the heart is ever a waste

    Mijn klas is precies zo. Ik heb ook een rot klaasensfeer en de kids zijn ook zo onaardig.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Bij mij is dat ook zo :l
    ik zit met nog 3 in de klas en ze zijn alledrie 'beste vriendjes' en bij alles wat ik doe en zeg geve ze me commentaar -_- en meestal doen ze de volgende dag dan hetzelfde en dan vinde ze het toch oh zo gaaf -.-'

    Heb ik niet :') Onze klas is grappig. Tijdens de lessenwissel zit iedereen met elkaars pennenzak te gooien en als de leerkracht binnen komt is het opeens muisstil. En dat is grappig :')

    Ik zit in het 5de en ik heb dat al sinds het 1ste. Het enige (goede) verschil is dat ik nu niet alleen ben in de klas, ik heb vier jaar lang alleen gezeten. Ik had enkel vrienden in de slimmere klassen, de niet achterlijke klassen dus. (':


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2014 - 8:11 ]

    Ik heb ook van die zeikwijven en dan hebben ze overal commentaar op wat je doet en ze noemen je 'seut' enzo. Echt, ik word gek van hun! En daar moet ik dan nog 2 jaar mee D:


    All was well.

    Mijn klassesfeer is 9 ofzo.
    Maar dat komt omdat we elkaar al 3jaar kennen ofzo.
    En ik vindt het echt kut voor je dat je zo'n klas heb.


    Smiling but close to tears.

    Dat is bij ons ook zo. En heb ik weer dat ik volgend jaar weer met precies diezelfde mensen in de klas zal zitten, aangezien ze de klassen niet meer veranderen ><


    Listen to what we're not saying..

    in het begin vond gij da toch de beste klas da gij ooit had gehad? ;s en wie doet da dan?


    Cowards die many times before their deaths.

    Jah bij mij ook, als je wat zegt word je weer voor schud gezet of kijken ze je raar aan of hebben commentaar ;#


    ailoveejoee.

    stelletje sukkels ;x
    je mag toch best gezellig doen op school enzo?
    daar is toch niets kinderachtigs aan. =3