• Ja. Ik wil geen MOD uitgaan hangen, maar op vele website's, zoals Gosupermodel maakte ze ook clubjes enzo, en dat liep helemaal uit de hand. Ik zal even vertellen waarom ik daar zo tegen ben. Als je groepjes maakt, gaan mensen zich heel wat voelen, en soms heb je dan dat iemand buiten gesloten word, met als gevolg veel ruzie's. Ik mag dan ook veel ruzie's hebben, maar dat gaat niet over zo'n stomclubje. Een club voor vriendinnen vind ik wel kunnen ofzo, maar als je dan geen "kudde" gaat vormen, met mensen die aan elkaars kant staan, als je begrijpt wat ik bedoel. Ik vind het al helemaal zwak dat er bazen zijn. Hallo?! Een baas? Netalsof die gene vertelt wat er gebeurt enzo, misschien is dat wel niet zo, maar zo klinkt het wel. Nou, mijn ervaring was dus op andere site's, dat het zoals ik al zei vreselijk uit de hand liep. Eerst was GSM een leuke site, waar iedereen lief en aardig voor elkaar was, maar toen begonnen er "popu's" te komen, en veel gingen een soort club vormen, en sins die tijd is GSM niet meer het zelfde. Iedereen doet arrogant, en reageert kut op andermans topics. En ik ben gewoon bang dat dat weer gebeurt, en dat Quizlet ook zo'n beruchtte kut bende word.

    Ze hebben, toen ze tekenden, nooit erbij bedacht dat dit zou gebeuren. Dat is ook de reden dat zij relatief weinig geld krijgen van hun winst. En ook waarom ze deze muziek willen maken terwijl Bill iets anders wil.


    Welke muziek wil hij dan maken?? Ik volg dit gesprek niet echt maar ben nu nieuwsgierig ;$


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    (...)Je mag best vol van jezelf zijn, maar je kan het ook gewoon overdrijven XD!

    Enneuh over Bill, misschien zou het ook gewoon makkelijker voor hemzelf zijn als hij eerlijk kon zijn over zijn leven. Nu moet hij al die roddels aanhoren eh..
    Ik ben gewoon perfect, en té goed voor deze wereld. ;gayhandje;

    En nu denk ik weer aan Ivy, want wij hadden altijd zo'n grote ego, en ik mis haar zoooo. D:

    (...)Ik ben gewoon perfect, en té goed voor deze wereld. ;gayhandje;

    En nu denk ik weer aan Ivy, want wij hadden altijd zo'n grote ego, en ik mis haar zoooo. D:
    HAHAHHAHA XDD Maareuh, wie is Ivy? D;

    Oh, nou een bekende muziekbaas in DE had met hem gepraat. En Bill vroeg, wat vind je van onze muziek?
    Hij zei: 'Ja, niet goed. Maar volgends mij is dit ook niet de muziek die jij wil maken.'
    en Bill zei toen: 'Ja je hebt gelijk."
    Niet vragen hoe ik dat weet. |:

    (...)Nyah zeg! Wat zijn mensen tegenwoordig toch asociaal x__x'

    Jaa idd,Aaangezien ik niet helemaal geobsedeerd ben..Begin ik Tokio Hotel echt minder te vinden,Soms heb ik de neiging om al mijn posters van mijn muur af te rukken,En ooh tijdens de concerten voel ik me altijd zo'n buitenbeen..Omdat mijn vriendinnen en ik met normale kleren aan kwamen lopen,Werden we helemaal bekeken enzoo;S Nhjaa zeg-.-


    Pictures fade away, but memories are forever

    Oh, nou een bekende muziekbaas in DE had met hem gepraat. En Bill vroeg, wat vind je van onze muziek?
    Hij zei: 'Ja, niet goed. Maar volgends mij is dit ook niet de muziek die jij wil maken.'
    en Bill zei toen: 'Ja je hebt gelijk."
    Niet vragen hoe ik dat weet. |:


    Ow, oké. Maar je weet dus niet welk soort hij eigenlijk zou willen maken??


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Rock, wat ze nu maken is gewoon pop.

    (...) HAHAHHAHA XDD Maareuh, wie is Ivy? D;
    TrashQueen hierop. Nee, geen Simone van GSM, want Ivy kent geen gsm. Maar Ivy is gestopt met Q.

    (...)
    Jaa idd,Aaangezien ik niet helemaal geobsedeerd ben..Begin ik Tokio Hotel echt minder te vinden,Soms heb ik de neiging om al mijn posters van mijn muur af te rukken,En ooh tijdens de concerten voel ik me altijd zo'n buitenbeen..Omdat mijn vriendinnen en ik met normale kleren aan kwamen lopen,Werden we helemaal bekeken enzoo;S Nhjaa zeg-.-
    Tja, overobsessede TH-fans moeten de wat minder grote fans gewoon respecteren ^-^
    @ Billsboxer; Grappig dat ze dezelfde naam hebben! :')

    Rock, wat ze nu maken is gewoon pop.


    Gewoon Rock, net als Metallica en Nightwish en dat soort spul??


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    (...)

    Gewoon Rock, net als Metallica en Nightwish en dat soort spul??
    Dat gaat meer de metalkant op, niet?

    Rock, wat ze nu maken is gewoon pop.
    Nee, geeneens pop, ze maken "teen pop"

    (...)Dat gaat meer de metalkant op, niet?
    Ja, indd.

    Als je kijkt naar het schrei album, dat komt al meer in de buurt dan het zimmer album.
    Maargoed, gewoon wat harder enzo.

    (...)Nee, geeneens pop, ze maken "teen pop"

    Jups.


    Pictures fade away, but memories are forever