• Ja. Ik wil geen MOD uitgaan hangen, maar op vele website's, zoals Gosupermodel maakte ze ook clubjes enzo, en dat liep helemaal uit de hand. Ik zal even vertellen waarom ik daar zo tegen ben. Als je groepjes maakt, gaan mensen zich heel wat voelen, en soms heb je dan dat iemand buiten gesloten word, met als gevolg veel ruzie's. Ik mag dan ook veel ruzie's hebben, maar dat gaat niet over zo'n stomclubje. Een club voor vriendinnen vind ik wel kunnen ofzo, maar als je dan geen "kudde" gaat vormen, met mensen die aan elkaars kant staan, als je begrijpt wat ik bedoel. Ik vind het al helemaal zwak dat er bazen zijn. Hallo?! Een baas? Netalsof die gene vertelt wat er gebeurt enzo, misschien is dat wel niet zo, maar zo klinkt het wel. Nou, mijn ervaring was dus op andere site's, dat het zoals ik al zei vreselijk uit de hand liep. Eerst was GSM een leuke site, waar iedereen lief en aardig voor elkaar was, maar toen begonnen er "popu's" te komen, en veel gingen een soort club vormen, en sins die tijd is GSM niet meer het zelfde. Iedereen doet arrogant, en reageert kut op andermans topics. En ik ben gewoon bang dat dat weer gebeurt, en dat Quizlet ook zo'n beruchtte kut bende word.

    (...)Ik vind het best zielig dat ze zichzelf niet kunnen zijn :x
    @ Billsboxer; nee, hier alleen XD popu-mods, hmm.. like, err, Yoursi, Sugarsnob enz?
    Nouja, die ken ik niet echt ofzo, maar Princess of rock[ja, ontmod ja] vond ik altijd zo arro... soms vond ik haar topics wel grappig, maarja, ze schold naar mijn mening te veel.

    Hmhm, Bill is best vaak dronken ook enzo. |: Maarja, wie ben ik om hem daarop te wijzen.

    (...)Nouja, die ken ik niet echt ofzo, maar Princess of rock[ja, ontmod ja] vond ik altijd zo arro... soms vond ik haar topics wel grappig, maarja, ze schold naar mijn mening te veel.
    Haar kon ik ook echt niet uitstaan nee.
    @ Bomm; tja, je kunt er eigenlijk ook niks aan doe nee XD Nyah, laat het maar zn leven verneuken, I mean, hij komt er wel achter hoe dat is..

    Ik vind het gewoon patsers, ik kan er niks aan doen.

    Je hebt helemaal gelijk hoor,Okee dit klinkt misschien dom,Maar soms denk ik;Waarom moest ik er nou fan van worden..Waarom vind ik ze nou goed?Als het aan mij lag was ik liever een neutraal iemand geweest.Ik schaam me meestal kapot voor de fans..Hoe ze Tokio Hotel beschermen enzo,komop e jongens hebben een eigen leven,En omdat ze allemaal hyterische fans aan hun reet hebben hangen Wordt hun ego nog eens extra gestreeld en denken ze dat ze helemaal DE bom zijn-.-


    Pictures fade away, but memories are forever

    Ach ja, Bill is al vaak genoeg ingestort. |D Ik wacht het gewoon af. Maar de berichten die ik hoor, van zegmaar mensen, zijn niet echt goed?
    Maarja, misschien komen ze eruit.
    De dag dat ze weggaan bij Universal ga ik zo'n feest geven.

    Hmhm, Bill is best vaak dronken ook enzo. |: Maarja, wie ben ik om hem daarop te wijzen.
    Ja, en dan loopt ie te lullen dat hij alleen drinkt bij speciale gelegenheden. Als ik Bill was he? Dan zou ik gewoon meteen zeggen dat ik op mannen viel... en fucking veel dronk, dan had hij al dat geroddel over zijn homo-zijnde niet. Maargoed, misschien mag hij het wel helemaal niet vertellen.

    (...)
    Je hebt helemaal gelijk hoor,Okee dit klinkt misschien dom,Maar soms denk ik;Waarom moest ik er nou fan van worden..Waarom vind ik ze nou goed?Als het aan mij lag was ik liever een neutraal iemand geweest.Ik schaam me meestal kapot voor de fans..Hoe ze Tokio Hotel beschermen enzo,komop e jongens hebben een eigen leven,En omdat ze allemaal hyterische fans aan hun reet hebben hangen Wordt hun ego nog eens extra gestreeld en denken ze dat ze helemaal DE bom zijn-.-
    Tja, de fans van TH zijn gewoon anders dan randomfans van andere bands like, My Chem. Ik respecteer het best dat mensen hun muziek goed vinden, daar niet van, maar ik vind het enorm overdreven dat sommige fans zó hysterisch doen.

    Hij mag het ook niet. ^^ Net zoals relatie verbod.

    Haar kon ik ook echt niet uitstaan nee.
    Uhuh, ze voelde zich gewoon heel wat. Maar ik voel me ook heel wat natuurlijk.

    Just kidding.

    Hij mag het ook niet. ^^ Net zoals relatie verbod.
    Oeh, relatie verbod? Zo zou ik niet willen leven. Ik had TH allang opgegeven.

    (...)Tja, de fans van TH zijn gewoon anders dan randomfans van andere bands like, My Chem. Ik respecteer het best dat mensen hun muziek goed vinden, daar niet van, maar ik vind het enorm overdreven dat sommige fans zó hysterisch doen.

    Ja tijdens concerten zou het gezellig moeten zijn,Maar nee wat doen de Tokio Hotel fans? Ze slaan en schoppen elkaar om voor te kruipen *spreektuitervaring*4 maart schopte iemand tegen mijn scheen aan en ik kon heel moeilijk overeind blijven staan..Ik heb haar ook geslagen btw dat pik ik gewoon niet:Y)


    Pictures fade away, but memories are forever

    Ze hebben, toen ze tekenden, nooit erbij bedacht dat dit zou gebeuren. Dat is ook de reden dat zij relatief weinig geld krijgen van hun winst. En ook waarom ze deze muziek willen maken terwijl Bill iets anders wil.

    (...)Uhuh, ze voelde zich gewoon heel wat. Maar ik voel me ook heel wat natuurlijk.

    Just kidding.
    Je mag best vol van jezelf zijn, maar je kan het ook gewoon overdrijven XD!

    Enneuh over Bill, misschien zou het ook gewoon makkelijker voor hemzelf zijn als hij eerlijk kon zijn over zijn leven. Nu moet hij al die roddels aanhoren eh..

    (...)Oeh, relatie verbod? Zo zou ik niet willen leven. Ik had TH allang opgegeven.

    Gewoon denken aan het geld he, en ze houden van het optreden al is het wel slopend.

    (...)
    Ja tijdens concerten zou het gezellig moeten zijn,Maar nee wat doen de Tokio Hotel fans? Ze slaan en schoppen elkaar om voor te kruipen *spreektuitervaring*4 maart schopte iemand tegen mijn scheen aan en ik kon heel moeilijk overeind blijven staan..Ik heb haar ook geslagen btw dat pik ik gewoon niet:Y)
    Nyah zeg! Wat zijn mensen tegenwoordig toch asociaal x__x'