• Hea mensen!!
    Ik heb gemerkt dat er veel mense op quizlet met bepaalde problemen zitten..
    Bv.Vriendin pleegde zelfmoord,mishandeling..enz.
    Ik zit ook met een probleem..
    een GROOT probleem..

    Ik ben op me 10de naar Suriname(Zuid Amerika) verhuisd..
    De mensen hier accepteren me niet egt..
    Me vader rookt&Drinkt en me moeder is depri..
    Soms word ik ook door me vader geslagen als ik iets niet wil doen..Ik heb geen uitweg..ik kan niet weglopen want ik heb hier dus egt geen persoon die ik vertrouw ofzo..


    Heb jij ook een probleem en wil je erover praten of weet jij een oplossing..Drop ut hieroo!!

    Xxx Naomi(H)

    Oplossing: Probeer er met je ouders erover te praten of praat met iemand die je daar kent.

    Ik hoop dat je er wat aan hebt

    XxX

    Maar meid toch xS Praat er mss met je moeder over. Je zegt dat ze depressief is, mss komt dat doordat je vader drinkt? En weet ze dat hij je soms slaat? xO Want dat gaat écht te ver, dat drinken is wel kut, maar slaan kan écht niet… Mijn vader heeft ook drankproblemen en doet dan écht zò lastig, dus ik snap waar je doorgaat. Maar hij heeft me nog niet geslagen, wel een paar keer bijna, ik kon hem net ontwijken dus dat is praktisch hetzelfde eigenlijk… En m'n moeder zegt altijd dat als hij zou beginnen slaan, dat we dan zouden weggaan, dat ze dat niet zou pikken, dus mss kan je het wel met je moeder bespreken en zo een oplossing vinden? Nja, m'n vader is dus 1 van m'n problemen…
    xx<3


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Mijn moeder slaat me ook..
    Ik sluit mezelf altijd op in de badkamer als ze me slaan of willen slaan.
    Ik zie het al aan hun bui..

    OPlossing: Jaa ik denk ni da ge hier veel aan kunt doen...buite weglope als ze u wille slage, of smeke om uuh ni te slage (Helpt soms wel écht)
    Als het echt TE erg wordt, en ge kunt nimeer bij u ouders blijve, dan kunde na de politie gaan,en die plaatste uuh in een soort vn jeugdhuis denk ik,tot alles thuis is 'gefikst,opgelost'...dan kunde weer naar huis
    da ist zowa
    Xxx(K)


    everybody needs a song.

    Als mijn ouders me maar eens proberen te slaan sla ik al met volle vuist gewoon terug maar ze proberen het niet dus hoef ik dat nooit te doen.

    Mja ik zit ook met een probleem. Mijn echte vader dus ( niet mijn stiefpa )

    Hij heeft ooit een enorme radio van me afgejat toen mijn ouders gingen scheiden. het is al bijna 6 jaar geleden en nog zit ik er mee maar dat is het minst boeiende. Nu komt het boeiende dus. Ook had hij altijd oude rammelbakken die gewoon zo gevaarlijk zijn dat je wel in die bakken kon overlijden. ze konden haast wel uit elkaar vallen. hij reed heel gevaarlijk rond en nam me en mijn zusje mee naar de grootste criminelen. Ook straatruzies enzo waar ik gewoon bij stond ( helaas was ik nog maar 12 ofzo en nog niet op fitness en ook nog niet echt gespierd ) ook ging hij wiet roken in de auto terwijl ik naast hem zat. Hij zei dat het medicijnen was om te stoppen met roken. Hij reed zwaar idioot rond ( aggresief rijgedrag ) en ik had wel dood kunnen zijn. 90 km terwijl hij 50 mag ofzo.
    Later moest hij het land uit want hij was canadees en had enorm veel schulden ( onder andere ook wel een klein beetje bij mij aangezien hij spullen ongevraagd heeft meegenomen zo als die enorme versterker ) Nu woont hij in canada en ik hoor echt niks meer over hem. Soms zit ik gewoon te twijfelen of hij nog wel eens leeft.

    Ik ben blij dat ik hier nog achter het beeldscherm zit. Het had ook wel kunnen zijn dat mijn geest in de hemel liep en mijn lijf onder de grond was. DOOD DUS :| :O.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Trouwens ook vervelend voor de mensen die worden geslagen door hun ouders. Heel veel sterkte ermee.

    Het is kut. Ik heb een goede kennis die ook word geslagen door haar vader. Hij kan net zo lang doorgaan totdat ik het zie. Dan willen ze mij nooit meer zien in hun huis denk ik ( Gebroken kaakje denk ik ? ) Dat betekent dan helaas dat we elkaar dan op straat moeten opzoeken. Ach ja ik heb vaak op straat maar ik zie dr eigenlijk nooit op straat lopen, oke haast nooit dan.

    P.s. Toen ik 13 was ofzo heb ik ook 2 maand met haar gehad.


    In Italië tot en met 26 juli! :D