• Di-rect en vind het ook zo jammer dat Tim weg is? Ik vind Tim veel beter dat die nieuwe zanger, Marcel. Die vind ik echt niet goed. Di-rect is niet meer hetzelfde zo. Ik wil Tim terug. Nog meer mensen die dat vinden?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Eh.. nee niet echt.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ben niet echt fan van de band, maar sommige nummers vind ik wel echt goed.
    Van die nieuwe zanger heb ik nog niks gehoord, dus kan ik nog niet oordelen (:


    I clicked my heels and wished for you.

    Tom hoorde gewoon bij Di-rect. ik ben ggen fan, maar ik weet wel dat het niet écht Di-rect meer is.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Je hebt helemaal gelijk!
    Tim moet terug komen, Tim heeft een veel beter rock stem voor bij Di-Rect. En Marcel is zo soft..


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ja, het nieuwe Liedje Time's are changing is niets vergeleken wat bij Tim allemaal zong.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    ik ben niet fan ofzo maar ik luister wel eens liedjes van ze, maar je hebt gelijk


    T O K I O H O T E L < 3

    Ja, echt jammer.
    Times are Changing is niks vergeleken met de liedjes van toen Tim er nog bij was.
    Ik was ook zo blij toen Tim in Wie is de Mol? kwam, gaat hij er bij de tweede uitzending al uit... ><


    hoi, jij bent leuk.

    Ik vind Marcel een leukere persoonlijkheid hebben dan Tim. En ik moet gewoon even aan zijn stem wennen, maar ik vind het wel mooi eigenlijk (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik ben niet echt fan, maar ik vind ze wel cool. Het is idd jammer dat Tim weg is. Ik mag die nieuwe gast niet zo.
    En Bas is lekker !

    Chased schreef:
    Tim hoorde gewoon bij Di-rect. ik ben ggen fan, maar ik weet wel dat het niet écht Di-rect meer is.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2010 - 18:41 ]

    di-rect is geen di-rect zonder tim ;)

    dan konden ze nog beter stoppen


    I solemny swear i am up to no good

    Ik vindt ze goed, en ik vindt ze beide wel goed hoor :3

    Ik vind het niets.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Ja, het is jammer dat Tim weg is. Maar om nu te zeggen dat Marcel er niet bij hoort. Dat vind ik niet. Ja, ik moet ook wel aan zijn uiterlijk wennen. Maar zijn stem is echt heel erg goed. Tim gaat vast nog wel een eigen plaat opnemen ofzo. Dus, Don't worry and be Happy


    Music is the new sex

    weet niet, ze interesseren me eigenlijk niet zoveel.