• Een paar van mijn vriendinnen beweren dat Demi Lovato en Selena Gomez geen vriendinnen meer zijn??
    Op een of andere manier geloof ik haar wel want er zijn geen recente foto's meer van hun 2 en ze twitteren ook nooit meer naar elkaar.
    Wie weet er hier de echte waarheid??


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    ItsYouAndMe schreef:
    (...)
    Wow,Ik was kei harde fan van Demi maar nu ik het zo zie moet ik er nog is over na denken


    Huh..? Dat snap ik niet echt.. je bent toch fan van iemand om zijn talent? =P


    ars moriendi

    Mercury schreef:
    (...)

    Huh..? Dat snap ik niet echt.. je bent toch fan van iemand om zijn talent? =P
    Ja maar ik was fan van Demi haar talent en (ik dacht het toch) vriendelijkheid ;D


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    ItsYouAndMe schreef:
    (...)Ja maar ik was fan van Demi haar talent en (ik dacht het toch) vriendelijkheid ;D


    Ja, ik snap je wel. Fan wordt je ook van een persoon op zich.

    Wel balen dan dat ze zo bitchy blijkt..
    Als ik eerlijk ben, moet ik zeggen dat ze ook echt een enorme fake-lach heeft :X


    ars moriendi

    Waren ze dat dan?:"X


    .

    Closure schreef:
    Ach, who cares?


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Waarom vind iedereen Demi nu opeens Bitchy ? o.O
    Als ik ruzie had met mijn vriendin en ze dat zouden vragen zou ik ook antwoorden 'vraag het aan ....' en ze kan er toch moeilijk bij gaan huilen, de smile was wel fake maar mss voelt ze zich rot ofzo...

    En die team-toestanden zijn belachelijk ><

    [ bericht aangepast op 26 jan 2010 - 17:24 ]


    The soul needs autumn.

    NJ schreef:
    Waarom vind iedereen Demi nu opeens Bitchy ? o.O
    Als ik ruzie had met mijn vriendin en ze dat zouden vragen zou ik ook antwoorden 'vraag het aan ....' en ze kan er toch moeilijk bij gaan huilen, de smile was wel fake maar mss voelt ze zich rot ofzo...

    En die team-toestanden zijn belachelijk ><
    Mmm daar heb je wel gelijk in...


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    NJ schreef:
    Waarom vind iedereen Demi nu opeens Bitchy ? o.O
    Als ik ruzie had met mijn vriendin en ze dat zouden vragen zou ik ook antwoorden 'vraag het aan ....' en ze kan er toch moeilijk bij gaan huilen, de smile was wel fake maar mss voelt ze zich rot ofzo...

    En die team-toestanden zijn belachelijk ><


    Ik ken die hele Demi Lovato amper moet ik zeggen. Ik weet dat ze bij Disney werkt en in camp rock heeft gespeelt. THat's all. Het interesseert me echt niets.

    Ik vind gewoon dat ze een fake-lach heeft, zoals ze met die mensen op de foto gaat:X (A)


    ars moriendi

    Closure schreef:
    Ach, who cares?


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Ik vind haar niet echt lullig ofzo, dat ze dat zegt, maar dat kan aan mij liggen ;~;
    Maar toch mag ik Demi niet 8D


    There are several things that I have been doing wrong.

    Closure schreef:
    Ach, who cares?


    I need you like a heart needs a beat

    gewoon weer zo'n typisch beroemdheid gedoe,, gaat wel weer over..


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    Haha, lol ^^


    You can run but not hide

    Eigenlijk vind ik dat hun zakken, mij kan het persoonlijk niets schelen.


    It's all for you, my butterfly.