• 1 September 2008 ben ik de story [toen nog serie] The Real Tom Kaulitz begonnen voor Sabine mijn [Inmiddels ex] Bff. Maar ik heb de laatste tijd steeds vaker ruzie met haar.. En ik het het idee dat de story daar onder begint te lijden.. Ik heb er met een aantal mensen over gepraat omdat ze merkte dat me wat dwars zat.. en allemaal vinden ze dat ik Sabine niet moet vergeten, toch gedaan.. Spijt gekregen.. En nu weet ik niet wat ik met The Real Tom Kaulitz moet doen..
    Stoppen of verdergaan?
    Stem alsjeblieft.


    Tom and Georg could write a bad romance.

    Ik lees het verhaal zelf ook en ik vind het super. Ik stem daarom ook voor doorgaan, maar als jij er niet aan kunt werken doordat je ruzie met Sabine hebt, dan moet je er niet aan werken. Ik heb zelf ook al gemerkt dat mensen minder goed kunnen werken als ze nogal in de knoop zitten.

    Succes <3


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Thingies schreef:
    Ik lees het verhaal zelf ook en ik vind het super. Ik stem daarom ook voor doorgaan, maar als jij er niet aan kunt werken doordat je ruzie met Sabine hebt, dan moet je er niet aan werken. Ik heb zelf ook al gemerkt dat mensen minder goed kunnen werken als ze nogal in de knoop zitten.

    Succes <3


    Dankje.. :)


    Tom and Georg could write a bad romance.

    ik lees je verhaal niet,
    dus zeg ik niet doorgaan.
    -maar dan wel, als je echt niet meer 'fatsoenlijk' met elkaar omgaat. Dus nog meer ruzie gaat maken enzo-
    maar eigenlijk kan ik niet zo goed oordelen, want ik maak hem niet ;3
    ik hoop dat je tot een goede beslissing komt!

    Ik heb alleen het begin gelezen, maar dat was wel goed..maar je moet het zelf weten .. same as Whipplee ;)


    xx. Rebeccaa' <333


    "Be yourself, and fuck everything else" -Alex Gaskarth

    Doorgaan.
    Het zou zonde zijn als je hem laat vallen, want je bent pas opnieuw begonnen. En je mag mijn naam ook veranderen als je wilt. Dan voel je je misschien minder verplicht te schrijven.

    cool xx


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Ligt eraan of de kwaliteit van het verhaal eronder lijdt (: Zo ja, stoppen. Anders doorgaan.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb liever dat je verder gaat,maar jij weet dat ik het liever niet wilt,als jij je er niet goed bij voelt..
    maar je weet wat mijn stem is ;x
    x,Lukas.


    Fly high across the sky, from here to kingdom come.