• De stelling van vandaag luidt:
    De jongen moet het meisje verkering vragen, en niet andersom.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Eens. Of nou ja, het hoeft niet, maar ik hou van standaard, dus de jongen moet maar moeite doen. :Y)


    Protège moi de mes désirs.

    Ja, zo hoort het toch? =D


    You can run but not hide

    jackstrify schreef:
    Het is wel romantischer, maar eigenlijk maakt het niks uit. :Y)


    You are beautiful in your own way.

    Ik vind persoonlijk dat het totaal nih uitmaakt wie verkering vraagt. In mijn ogen ist zo da als je iemand graag ziet en hij/zij jou ook dat je zelfs geen verkering moet vragen. Dat je gwn weet da je samen bent x)

    Moet niet, maar ik vind dat toch wel iets hebben ;]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    T`maakt eigelijk niet zoveel uit als je iemand vraagt gaat et erom dat je het ook meent en maar hope dat hij/zij ja zegt;)


    "We need fantasy to survive 'cuz reality is too difficult" - Lady Gaga

    Het maakt opzich niet uit, maar ik zou nooit een jongen vragen :Y)


    Alis volat propriis.

    het maakt niks uit. maar Jongens proberen wel stoer over te komen en bij meiden komt het harder aan als de jongens nee zeggen (heb er ervaring mee)


    everyday is a step higher to the end of the world.

    Poynter schreef:
    ik denk dat het echt helemaal niet uit maakt wie wie vraagt, zolang ze het maar menen..


    I live in myn own Cinderella story .

    Nee, vind ik niet. Vrouwen aan de macht! :Y)


    I clicked my heels and wished for you.

    maakt niet uit :P Kan alletwee :P


    And i wish that i could say, how i miss you every day, but its foolish to prefer the easy way..

    Magnifique schreef:
    Ze doen het gewoon allebei niet en dan kussen ze en dan gaan ze er maar van uit dat ze verkering hebben :Y) Want het klinkt serieus dom als iemand je vraagt 'Wil je met me?':9~


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Het is romantischer als de jongen het vraagt... maar het kan natuurlijk ook andersom als je elkaar maar leuk vind ;)


    Crazy girl...

    Poynter schreef:
    ik denk dat het echt helemaal niet uit maakt wie wie vraagt, zolang ze het maar menen..


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    jackstrify schreef:
    Het is wel romantischer, maar eigenlijk maakt het niks uit. :Y)


    Not now, I'm thinking panda thoughts