• De stelling van vandaag luidt:
    De jongen moet het meisje verkering vragen, en niet andersom.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    jackstrify schreef:
    Het is wel romantischer, maar eigenlijk maakt het niks uit. :Y)


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Magnifique schreef:
    Ze doen het gewoon allebei niet en dan kussen ze en dan gaan ze er maar van uit dat ze verkering hebben :Y) Want het klinkt serieus dom als iemand je vraagt 'Wil je met me?':9~


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Ik ben het ermee eens,ik ben veel te laf om dat zelf te vragen.. ><


    Fly high across the sky, from here to kingdom come.

    Maakt niet uit

    Luctus schreef:
    Onzien.Wat maakt het wie het vraagt(als ze het al vragen wand dat is altijd een heel dillemma)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Magnifique schreef:
    Ze doen het gewoon allebei niet en dan kussen ze en dan gaan ze er maar van uit dat ze verkering hebben :Y) Want het klinkt serieus dom als iemand je vraagt 'Wil je met me?':9~


    hoi, jij bent leuk.

    Zoiets vraag je niet eens Oo


    Just a simple "I love you" (:

    ja


    If you're going to hell, keep going

    nerveus schreef:
    Mee eens. IK durf dat nooit zo goed en het is romantischer. Maar ja, je kan eeuwen gaan wachten voordat je droomboy je eindelijk vraagt.


    Remember my name, you'll be screaming it later <3

    Verkering vragen? x'D
    Da's zo kleuterschool. ;D
    Bij ons is 't anders, als je gekust hebt, dan zijn jullie al praktisch gezien samen.
    En ja, no way dat ik de eerste stap zet, je moet jongens voor je laten zwoegen, anders gaan ze zich veel te hoog plaatsen en dan worden ze onhandelbaar. (':


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik vind het romantischer zo, maar er staan geen regels op.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    MacGregor schreef:
    Verkering vragen? x'D
    Da's zo kleuterschool. ;D
    Bij ons is 't anders, als je gekust hebt, dan zijn jullie al praktisch gezien samen.
    En ja, no way dat ik de eerste stap zet, je moet jongens voor je laten zwoegen, anders gaan ze zich veel te hoog plaatsen en dan worden ze onhandelbaar. (':


    No growth of the heart is ever a waste

    Magnifique schreef:
    Ze doen het gewoon allebei niet en dan kussen ze en dan gaan ze er maar van uit dat ze verkering hebben :Y) Want het klinkt serieus dom als iemand je vraagt 'Wil je met me?':9~


    - hoi ;D

    Magnifique schreef:
    Ze doen het gewoon allebei niet en dan kussen ze en dan gaan ze er maar van uit dat ze verkering hebben :Y) Want het klinkt serieus dom als iemand je vraagt 'Wil je met me?':9~


    I live for the applause, you will die for it.

    Liever dat de jongen het doet ben daar veel te verlegen voor:$
    da's de enige reden. hopen dat mocht ik ooit een leuke jongen vinden die er niet zo over denkt xD


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!