• Ik mag als verjaardagscadeau mijn kamer opnieuw laten verven. Eindelijk, weg met dat lelijke roze :'D. Alleen, weet ik niet welke kleuren ik zal gebruiken en wat voor accessoires. Alhoewel ik Delfts blauw wel leuk vind zoiets dus ;p.

    Weet iemand leuke accessoires en kleuren voor mijn kamer? :'D
    Alles mag, zolang het maar geen roze is. En dat Delfst blauw is niet verplicht ofzo. :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ikzelf heb grijs en een dikke paarse streep in het midden en dan witte meubels. -Behalve mijn 2e bureau/tafel, die is van hout- Best chill. C:


    I live for the applause, you will die for it.

    Zelf heb ik groen en blauw.
    Maar je zou bijv. behang kunnen doen met strepen in de kleuren van de regenboog of iets anders, en dan niet alle muren daarmee maar ook muren wit of een zachte kleur of zo?


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik heb paars met wit en binnenkort ga ik een grote muurschildering maken omdat ik mijn ene witte muur zo saai vind.. (ik heb er geen posters meer opgehangn)


    Neem je dromen eens mee de dag in!

    sorry, ik weet niet =3

    Beastie schreef:
    Ikzelf heb grijs en een dikke paarse streep in het midden en dan witte meubels. -Behalve mijn 2e bureau/tafel, die is van hout- Best chill. C:
    Wow, dat lijkt me wel cool! Een dikke gekleurde streep die horizontaal door heel je kamer heen gaat.


    it's so empty living behind these castle walls

    Ethereal schreef:
    (...) Wow, dat lijkt me wel cool! Een dikke gekleurde streep die horizontaal door heel je kamer heen gaat.

    dat heb ik met behang
    donker blauw onder
    licht blauw boven
    && dan een band daartussen met golfjes O_o
    maar ben het zo beu gezien joh Ö