• Ik werd vanochtend dus wakker met een dikke puist op mijn voorhoofd, (shok) en ik heb meestal geen puisten. Dus ik ging voor de spiegel staan en heb hem eindelijk uitgeknepen, maar wel op een ranzige manier :'D witte pus van mijn puist sprong tegen de spiegel aan, echt vies :'D. Maar ik moest er wel om lachen, maar nu heb ik last van mijn voorhoofd en mijn puist is begonnen te bloeden, dus ik denk dat er geen meer uit ga knijpen als ik er nog een krijg.

    Knijpen jullie je puisten uit, of laten jullie ze staan? :'D (wat een vraag van mij x'D)


    You can run but not hide

    Ik heb altijd heel veel puistjes -gelukkig zijn ze klein en haast niet zichtbaar- en doe er niets aan, behalve m'n huid goed schoonhouden. Uitknijpen heeft geen zin, daar zijn ze te klein voor en dan zou ik nu ook een hoofd vol littekens hebben.


    hoi, jij bent leuk.

    Uitknijpen.
    Mijn moeder heeft gelijk van die grijphandjes als ik een puist, mee-eter of iets heb dus bij mij wordt alles uitgeknepen.

    Ik knijp het uit, maar dan gaat het bloeden, en dan komt die terug, HAHA.


    Smiling but close to tears.

    Cassidy schreef:
    Ligt eraan of er zo'n wit puntje op zit.

    ik heb nooit puisten:D Echt nooit:)


    Some angels have no wings.

    Ik knijp ze erst voorzichtig uit als er een witte kleur zichtbaar is, daarna gaat het weg, wordt het rood, en over een dag is het of weg of een litteken.


    we've only said goodbye with words

    Cassidy schreef:
    Ligt eraan of er zo'n wit puntje op zit.

    Alysse schreef:
    Ik laat ze staan. Ghéhe. Ik heb al een litteken door het uitknijpen dus :'D


    Only losers can act the way you do

    Thingies schreef:
    Ik knijp ze meestal wel uit, want anders ziet het er echt niet uit.


    None but ourselves can free our minds.

    UNCOMMON schreef:
    Uitknijpen, anders ziet t er zo vatsig uit :x


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Iiiieeeeuw x'D
    Ik smeer mijn gezicht altijd met zo'n creme waardoor ik dat probleem echt nooit heb (':
    Gewoon naar de huidarts ermee. :Y)
    Alleja, als je daar echt heel veel last van hebt enzo.


    Where there is a sea there are pirates...

    knijpen en als het bloed is dat goed, want dan is hij helemaal schoon.. wat een goor onderwerp xD


    And all the girls in the front row scream your name.

    Ik ga onder de douche, maak m'n gezicht schoon en dan is het probleem vaak wel verholpen binnen een paar dagen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Cassidy schreef:
    Ligt eraan of er zo'n wit puntje op zit.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.