• Ik hef me Glas als de klok 12 uur slaat. ‘’Happy new Year!’’ Roepen we met ze allen. Als eerste Geeft ik Tom een dikke knuffel en druk ik een kusje op me zijn wang. Dan volgen me moeder en Gorden. En ook Andreas moet er aan geloven. Ik zet het glas een me lippen, en neem een klein slokje. ‘’Bomme Los!’’ Roept Tom, die naar buiten stormt. Snel zet ik mijn glas op tafel en loop achter hem aan. Tom is al druk bezig. Hij heeft een enorme lawinepijl aangestoken, en breekt de stok er af. Hij flikkert hem in een groen contener, en begint te rennen. Een enorm gezoem. En daarna komt er een stroom van licht naar boven, en Het eindigt met een grote knal. Tom komt Grijnzend naar me toe waggelen, met nog zoon zelfde pijl. ‘’Nu jij broertje’’ grijnst hij.

    Like mijn nieuwe iedee :]
    het gaat over, hmm. hoe zou ik het zeggen. like bij het begin.
    Ik en Mika, hadden gister uuh, 'Lees Blog' Wat je kunt zeggen, fantasie te veel.x'] en daar heb ik wat iedeetjes uit op gedaan. en dat gaat als volgt.
    Het is een normaal begin like, maar er speelt meer. Bill en Andy hebben al een tijdje een relatsie. Bill is nog steeds Gek van Andreas. maar Andreas begind gevoelens te krijgen voor Tom. Tom, is wat je kunt noemen van slag, omdat hij al een jaar of 2 smoor is op Bill. Like, rondje dus. of terwijl om een lang verhaal kort te maken, Bill geilt op Andy, Andy op Tom en Tom op Bill..
    Tadha, mischien ingewikelt maar we komen er wel :]
    Nu is het Vanafond OUd en nieuw,, dus daar heb ik mmooi even gebruik vaN Gemaankt zoals je kunt lezen..
    NU wil ik even jullie mening weten, en of jullie een title weten?!
    XX Bluebell <3
    P.S ook graag zegen, als je het niks vind, dan weet ik waar ik aan toe ben. :]


    Dunno ><

    Mijnt tilte doet raar!!! er hoord meeer te staan o.o
    like, er hoort B+A+T iedeetje, like gewoon kijken te staan!!!! (baby)


    Dunno ><

    DOENDOENDOEN.
    dat is echt smexy :'D

    Al jouw ideetjes zijn suppr !
    Ik zou het dus wel doenn !
    Uhm titel x) in a round fzo
    Whaha nee ik heb niet zo'n goede ideetjes voor een titel.
    <3


    Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today <3

    is de titel zo goed? :)

    is de titel zo goed? :)

    Ja, Supper Dankje :]


    Dunno ><