• wie heeft er gisteren allemaal gekeken naar de eerste aflevering?

    ik vind de serie echt fantastisch en zit vanaf nu elke zondag voor de tv :P


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    Ik wou het kijken, maar moest naar bed ¬¬ Had een klein stukje opgenomen. Ik ga proberen het zondag te kijken!


    "Don't look back, you're not going that way."

    Ik heb het gemist, maar ga het morgen wel kijken (A).


    All the right friends in all the wrong places.

    Ik heb wel gekeken ;D
    Zóooo Verslafend! :9~
    Ik ga die serie sowieso volgen xd
    Damon is btw zóoooo lekker omg :9~

    [ bericht aangepast op 9 feb 2010 - 13:02 ]


    Maybe It's not my weekend, but its gonna be my year.

    Ik ben totaal verslaafd, vooral voor DAMON OMG hij is echt zo cute, maar dat was hij ook in lost

    Maar ik zit nou elke zondagavond braaf voor de tv


    The perks of not having a social life starring me and tumblr.

    Ik vind die serie echt zo goed!
    And Nina Dobrev heeft nog in Degrassi The Next Generation gespeeld (een serie waar ik zwaar fan van ben) dus vind ik het super om haar nog eens terug te zien.
    Die Damon is trouwens erg cute ^^


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    CloseToMe schreef:
    Ik ben totaal verslaafd, vooral voor DAMON OMG hij is echt zo cute, maar dat was hij ook in lost

    Maar ik zit nou elke zondagavond braaf voor de tv


    IDD (A)


    Follow just your own mellody

    FieDeGeest schreef:
    Ik vind die serie echt zo goed!
    And Nina Dobrev heeft nog in Degrassi The Next Generation gespeeld (een serie waar ik zwaar fan van ben) dus vind ik het super om haar nog eens terug te zien.
    Die Damon is trouwens erg cute ^^



    YEAH degrassi the next generation is idd ook verslavend jaah daar kende ik haar ook al van:P

    DAMON(H) en ja ik heb het gezien ik ben al bij afleverig 13 :P


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    MacGregor schreef:
    Die Vampire Diaries vind ik er echt overgaan. Nu draait de hele wereld plotseling om vampieren.

    Daar heb je wel gelijk in. Maarja, na het succes van Twilight is er ook meer vraag naar, dus wat kunnen ze anders doen dan deze vraag beantwoorden met meer?

    Ik vind het tot nu toe wel meevallen, ik had het slechter verwacht. En het is zeker niet onplezierig om naar Damon te kijken ;P
    Maar er moet echt meer diepgang inkomen, want op deze manier blijft het zo'n vreselijke platte High School Romance (met een vampier als bonuselement).

    [ bericht aangepast op 12 feb 2010 - 17:46 ]


    Tell me no stories and I'll tell you no lies.

    Fantasyst schreef:
    (...)
    Daar heb je wel gelijk in. Maarja, na het succes van Twilight is er ook meer vraag naar, dus wat kunnen ze anders doen dan deze vraag beantwoorden met meer?

    Ik vind het tot nu toe wel meevallen, ik had het slechter verwacht. En het is zeker niet onplezierig om naar Damon te kijken ;P
    Maar er moet echt meer diepgang inkomen, want op deze manier blijft het zo'n vreselijke platte High School Romance (met een vampier als bonuselement).

    Haha, ja. (:
    Maar ik vond heel dat vampierengedoe al niks, vanaf het moment dat Twilight (WAARDELOZE FILM, eerlijk) alle prijzen van Slumdog Millionaire heeft afgepakt.
    Slumdog Millionaire is dus waaaaaaaay beter dan Twilight, in alle opzichten.
    Het verhaal is mooi, het boek is mooi. Maar de film is waardeloos.


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik was de eerste keer vergeten te kijken en als ik het nu kijk snap ik er echt geen hond van :X


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    Dolce schreef:
    Ik vind het super, het is veel enger dan twilight, en daar houd ik van.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik heb ze alle twaalf al gezien. hartjedownloaden
    Echt tof, alleen op m'n eigen TV is die net niet zo scherp dus ik houd het maar op die dvds.
    Het lijkt idd wel op Twilight.
    Ook al bestaan de boeken van Vampire Diaries langer, Twilight blijft #1. (H)


    When you can live forever, what do you live for?

    Ik hou van die serie_O__O_


    I need you like a heart needs a beat

    MacGregor schreef:
    (...)
    Haha, ja. (:
    Maar ik vond heel dat vampierengedoe al niks, vanaf het moment dat Twilight (WAARDELOZE FILM, eerlijk) alle prijzen van Slumdog Millionaire heeft afgepakt.
    Slumdog Millionaire is dus waaaaaaaay beter dan Twilight, in alle opzichten.
    Het verhaal is mooi, het boek is mooi. Maar de film is waardeloos.

    Twilight is niet te vergelijken met Slumdog Millionaire. Twilight was een blockbuster waar nu eenmaal veel tieners fan van waren en van zijn geworden. Slumdog Millionaire is een cultfilm die in alle opzichten de beste film van dat jaar was.

    EDIT:
    Anyway, back to topic. Van TVD is een boek geschreven, Stephenie heeft haar verhaal daarop gebaseerd (en op Buffy), daar is een film van gemaakt, en de makers van de TVD-serie hebben weer elementen van de Twi-movie. gebruikt. Zoiets? x)

    [ bericht aangepast op 21 feb 2010 - 0:25 ]


    Tell me no stories and I'll tell you no lies.

    ik heb alle afleveringen gezien,
    het is best wel oke. :D


    AAP