• just as the titel says.

    ik vind geen van beiden leuk. (;


    -

    @ thfreakz & Conspiracy
    En nu on-topic, people
    x.


    ok

    Geen een is leuk :'D.


    None but ourselves can free our minds.

    @Madena
    Ok mama :Y)
    Nee maar, ectually vind ik geen beide leuk.

    Jonas Brothers. :Y):Y)

    (...)

    -Lacht en kijkt naar de vorige reacties die hierop zijn gezet van TH-fans die zwaar op JB zitten te schijten-


    danku blij dat iemand dat eens zegt, TH-fans zitten constant te zeggen waarom ze JB niet goed vinden in JB topics, maar how als iemand iets van TH zegt, ok iedereen heeft zijn eigen mening, maar dat iedereen toch gewoon zegt ik vind hun niet goed of ik ben geen fan van die, waarom altijd opnoemen waarom die iemand niet goed vind? --'


    You're a star in heaven.

    Tokio Hotel(H)


    He's the reason for the teardrops on my guitar

    Bah >.<
    Tokio Hotel

    Jonas Brothers
    Ik heb hun CD (Jonas Brothers) en ze vallen mee
    geef mij maar liever C(inema)B(izarre) of S(lip)K(not) of Disturbed of K(o)R(n)


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Jonas Brothers
    Tokio Hotel
    sorry voor de fannetjes van TH, sommige liedjes zijn wel leuk van hun, maar niet echt mijn stijl^^


    Better to leave than to be gone.

    tokio hotel. n_n


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ALLEBEEIIII <3 (H)



    x.

    Tokio Hoteeel (H)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    wat een k*t vraag
    maar ga toch voor Tokio Hotel(H)


    Let the speakers blow youre mind ||

    (...)

    je miest kiezen welke groep je het best vond ,niet de andere bekritiseren met dingen die toch nergens opslaan
    dat bill niet kan zingen en tom niet kan gitaarspeen is niet waar, want zelf de haters geven toe dat monsoon mooi is en anders waren ze toch nooit bekend geworden
    die derde reden is persoonlijke smaak en de vierde reden geldt ook voor th ook al ken jij mss maar drie liedjes van th die wel ehtzelfde genre zijn.


    ik ga niet zeggen dat je niet mag kiezen, dat zal ik nooit doen, maar kom niet met van die domme kritiek af die toch niet klopt
    ik bedoel,hoe oud ben je als je dat doet?

    ik ken meer liedjes van TH dan je denkt...
    want ik was vroeger fan.. Ik had hun album en live dvd en ben naar hun concert geweest maar nu pas zie ik wat die emo's met me hebben gedaan en de reden wrm ze juist bekend zijn geworden is omdat er te veel van hun soort zijn.. niet te geloven dat ik daar vroeger ( nog wel 2 jaar lang!!! :O ) ook één van was.. :S


    Take my hand tonight

    Geen van beide, Tokio Hotel vond ik eerst wel leuk, maar door de hysterische fans is het gewoon kut geworden, en TH is onwijs commercieel geworden en dat is niet leukk..


    I don't need words to feel those lips.

    (...)
    ik ken meer liedjes van TH dan je denkt...
    want ik was vroeger fan.. Ik had hun album en live dvd en ben naar hun concert geweest maar nu pas zie ik wat die emo's met me hebben gedaan en de reden wrm ze juist bekend zijn geworden is omdat er te veel van hun soort zijn.. niet te geloven dat ik daar vroeger ( nog wel 2 jaar lang!!! :O ) ook één van was.. :S


    als je twwe jaar fan was dan zou je moete wete dat het geen emo's zijn.mijn punt igaat trouwens daar niet over,het gaat erover dat mensen niet eens gwn kunnen zegge dat ze eengroep niet leuk vinde zondre al die belachelijke commentaar.
    maar ik ga er nu over stoppe zoals ik al eerder zei want het heeft toch geen zin....