• just as the titel says.

    ik vind geen van beiden leuk. (;


    -

    Tokio Hotel!!


    I changed.

    Tokio Hotel!


    Live for something or die for nothing

    Jonas brothers nogsteeeds.
    JB is gewoon waaaay cooler.

    kijk gwn naar me nick :D

    Tokio Hotel!

    Tokio hotel!



    JB suckt aja -.-


    I'm not a supermodel, I still eat at McDonalds

    JONAS BROTHERS
    1: jonas brothers hebben geweldige mooie stemmen ( het tegenovergestelde van Bill )
    2:Ze kunnen gitaar spelen ( sorry Tom maar go home )
    3: Van TH word je depri van JB opgewekt
    4: en ze hebben altijd wel wat anders: Van Lovebug tot Sos tot BB good )
    JONAS BROTHERS <3333333333333


    Take my hand tonight

    JONAS BROTHERS
    1: jonas brothers hebben geweldige mooie stemmen ( het tegenovergestelde van Bill )
    2:Ze kunnen gitaar spelen ( sorry Tom maar go home )
    3: Van TH word je depri van JB opgewekt
    4: en ze hebben altijd wel wat anders: Van Lovebug tot Sos tot BB good )
    JONAS BROTHERS <3333333333333


    je miest kiezen welke groep je het best vond ,niet de andere bekritiseren met dingen die toch nergens opslaan
    dat bill niet kan zingen en tom niet kan gitaarspeen is niet waar, want zelf de haters geven toe dat monsoon mooi is en anders waren ze toch nooit bekend geworden
    die derde reden is persoonlijke smaak en de vierde reden geldt ook voor th ook al ken jij mss maar drie liedjes van th die wel ehtzelfde genre zijn.


    ik ga niet zeggen dat je niet mag kiezen, dat zal ik nooit doen, maar kom niet met van die domme kritiek af die toch niet klopt
    ik bedoel,hoe oud ben je als je dat doet?

    Jonas Brothers is zwaar kut. & TH voor mij is het over nu. Eigenlijk al toen ze zwaar bekend werden. (ik hou niet van bekende bands. Afwijking ofzo) Dus eigenlijk geen van beide.


    Elegance is refusal.

    (...)

    je miest kiezen welke groep je het best vond ,niet de andere bekritiseren met dingen die toch nergens opslaan
    dat bill niet kan zingen en tom niet kan gitaarspeen is niet waar, want zelf de haters geven toe dat monsoon mooi is en anders waren ze toch nooit bekend geworden
    die derde reden is persoonlijke smaak en de vierde reden geldt ook voor th ook al ken jij mss maar drie liedjes van th die wel ehtzelfde genre zijn.


    ik ga niet zeggen dat je niet mag kiezen, dat zal ik nooit doen, maar kom niet met van die domme kritiek af die toch niet klopt
    ik bedoel,hoe oud ben je als je dat doet?


    -Lacht en kijkt naar de vorige reacties die hierop zijn gezet van TH-fans die zwaar op JB zitten te schijten-

    beide ZWAAR kut, maar als ik moet kiezen, th.

    Lacht en kijkt naar de vorige reacties die hierop zijn gezet van TH-fans die zwaar op JB zitten te schijten-

    het heeft niets te maken met dat het jbfans zijn die ditzeiden, ik haat dat altij als mense zoiets dan,ook de thfans, dit is gwn de reactie die me het eerst opviel omdat ik altijd alleen de laatste pag lees als het er zoveel zijn...

    Tokio Hotel.
    Jonas Brothers vind ik zo, ielg?
    x


    ok

    (...)
    het heeft niets te maken met dat het jbfans zijn die ditzeiden, ik haat dat altij als mense zoiets dan,ook de thfans, dit is gwn de reactie die me het eerst opviel omdat ik altijd alleen de laatste pag lees als het er zoveel zijn...


    En als je het haat, laat het dan toch gewoon. Reageer er dan niet op :'D Like, zo lok je alleen maar ruzie uit n_n'

    ....
    I know maar meestal beginik gwn meteen te type zondr er ovr na te denke :D typisch moi, maar jke hebt gelijk van die ruzie
    i know