• just as the titel says.

    ik vind geen van beiden leuk. (;


    -

    Tokio Hotel !! <33333

    TOKIO HOTEl!!! (H)
    Lieb die gastjes ^-^


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Weetje wat ík eigenlijk vind? Je kan twee bands niet vergelijken écht niet. Ze hebben een totaal ander muziekstijlding en je kán ze gewoon niet vergelijken met elkaar.

    Oh c'mon don't let me laugh. Th een eigen stijl? Neveeer! Bill is een grote faker, Tom is een wigger [/wannaB nigger] en G&G zijn gewoon normaal zoals elk ander mens. Like: Dát noem ik geen eigen stijl =D

    Met beiden helemaal mee eens.
    Bands kun je niet met elkaar vergelijken, maar je kunt wel van jezelf denken; die muziekstijl vind ik beter. Op dat gebied kan het wel.
    En Bill? Hij heeft dus echt een eigen stijl meer ofzo. Vroeger nog wel, maar nu is hij net een scene queen O.o


    ok

    Still Tokio Hotel
    Bill scene queen? Als hij zijn haar houd zoals hij het laatst heeft laten knippen wel! Maar ik zag op foto's enzo dat hij zijn haar weer gwn als vanouds omhoog zet, my lion head is back!^^
    Maar goed... Wat hij op vakantie met zijn haar heeft gedaan... Joost mag het weten! Het zag er lomp uit x'D


    Tears are crashing out of my eyes

    Jonas Brothers!
    Ik was fan van TH, maar dat was maar even!
    JB is gebleven!

    Geen van beiden.

    Th!(cool)


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    geen van beide maar als ik moet kiezen kies ik tog de jonas brothers

    Tokio Hotel !!!

    (...)

    Oh c'mon don't let me laugh. Th een eigen stijl? Neveeer! Bill is een grote faker, Tom is een wigger [/wannaB nigger] en G&G zijn gewoon normaal zoals elk ander mens. Like: Dát noem ik geen eigen stijl =D


    mee eens.


    -

    Tokio Hotel, ookal luister ik het bijna nooit meer.. Maar Jonas Brothers zijn gewoon kei vreselijk [/mening] :'3


    I don't need words to feel those lips.

    Jonas Brothers xD


    <i>I'm Already Cursed</i>

    TOKIO HOTEL!

    Like, dúh!


    everything, in time

    Tokio Hotel <3 <3 <3 <3!!!!
    omdat ze betere muziek hebben !!!! =P


    Do what ever it takes to make you dream com true.

    als ik echt zou moeten kiezen Tokio Hotel dan toch maar.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.