• 4 uur zitten leren voor mijn proefwerken economie en handel, het was zo veel, maar nu heb ik alles in mijn hoofd. :'D
    (dit is mijn laaste jaar, dus ik moet wel :'D)


    Hoeveel uur leren jullie voor een proefwerk? ^^


    You can run but not hide

    Een hele namiddag, van half 2 tot 8 of zo, soms tot 10 :l


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Niet veel :X
    meestal dan.

    Ligt eraan welk vak..

    geschiedenis en aardrijkskunde en biologie en nask wel veel.. de talen niet zo veel..


    Crazy girl...

    Alleen voor Natuurkunde, scheikunde, biologie en economie en zo leer ik wel 2/3 uur. Maar voor de talen 15 min. of zo, dan weet ik het wel.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Niet heel veel, ik net maar een half uurtje voor frans geleerd. :$


    Even a white rose has a black shadow.

    Ik doe al de hele avond een poging, maar er komt vrij weinig in mijn hoofd aan. En ik heb morgen economie pta :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    niet xD


    Love is overrated

    Erm..een kwartier tot een halfuur? Serieus, ik heb het zo in me kop zitten ;o


    Proud.

    Hangt van het vak af. Talen doe ik maar een halfuurtje per dag ofzo en dan 3 dagen lang, maar natuurkunde en andere exacte vakken (+ ook economie) moet ik echt wel 4 uren voor uittrekken. :/


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ligt eraan welk vak.


    I live for the applause, you will die for it.

    Nou, bijna niet.
    Had vandaag repetitie die lastig was.
    Had alles gegokt!
    En had een 8! O.O


    "Don't look back, you're not going that way."

    Eén avond van tevoren, één keer alles doorlezen. :x


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    ik leer eigenlijk nooit..of net voor de les,, eigenlijk leer ik het niet ik weet dingen doordat ik het herken van wat ik net 5 min ervoor in me boek heb gezien.. binnekort examens..-eye twitch-


    The Truth is always merciless